هاست پرسرعت
تکنولوژی

هواوی عرضه جهانی ساعت «واچ جی تی رانر» را آغاز کرد

هواوی عرضه جهانی ساعت «واچ جی تی رانر» را آغاز کرد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

هواوی ساعت هوشمند واچ جی تی 3 (Watch GT 3) را در ماه اکتبر و به همراه گوشی نوا 9 (nova 9)‌ وارد اروپا کرد و حالا قصد دارد فروش یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند خود را در خارج از چین آغاز کند. ساعت واچ جی تی رانر (Watch GT Runner) از جدیدترین محصولات هواوی محسوب می‌شود که بدنه‌ای سبک،‌ آنتن تقویت شده، طول عمر بالای باتری و قابلیت‌های متعدد در زمینه تناسب اندام دارد. با دیجی رو همراه باشید.

هواوی واچ جی تی رانر

واچ جی تی رانر از ماه نوامبر سال گذشته در چین عرضه شده اما هنوز وارد بازارهای جهانی نشده است. این ساعت دارای یک قاب 46 ​​میلی متری است که صفحه نمایش امولد گرد و 1.43 اینچی را در خود جای داده است. از جمله ویژگی‌های بارز جی تی رانر می‌توان به سنسور ضربان قلب TruSeen 5.0، سیستم موقعیت‌یابی GNSS داخلی و طول عمر 14 روزه باتری اشاره کرد.

هواوی واچ جی تی رانر

طراحی این ساعت به گونه‌ای انجام شده که آنتن‌ها خارج از قسمت دایره‌ای بدنه قرار گرفته‌اند و دریافت سیگنال و پوشش‌دهی را هنگام برقراری ارتباط با ماهواره‌های L1 و L5 بهبود می‌بخشند. سیستم عامل HarmonyOS 2 به صورت پیش فرض بر روی این ساعت نصب شده و یک مربی هوش مصنوعی برای دوندگی در فضای باز دارد. هواوی برای نسخه جهانی واچ جی تی رانر قیمت 299 یورویی در نظر گرفته است.

بامن

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا