هاست پرسرعت
تکنولوژی

هواوی میت ایکس 5 با باتری بزرگ‌تر و رم 16 گیگابایتی معرفی شد

هواوی میت ایکس 5 با باتری بزرگ‌تر و رم 16 گیگابایتی معرفی
شد

هواوی در هفته‌های گذشته با عرضه غیرمنتظره گوشی‌های هوشمند خود طرفداران را بسیار غافل‌گیر کرده و اکنون دستگاه دیگری به طور ناگهانی معرفی شده است. این گوشی هوشمند جدید که میت ایکس 5 (Mate X5) نام دارد، در واقع، جانشین مستقیم میت ایکس 3 بوده و چندین پیشرفت و بهبود را در داخل بدنه به ارمغان آورده، در حالی که بخش طراحی عمدتاً بدون تغییر باقی مانده است. با دیجی رو همراه باشید.

هواوی میت ایکس 5

هواوی میت ایکس 5 دارای همان صفحه نمایش اصلی 7.85 اینچی LTPO OLED (2224 در 2496 پیکسل) و صفحه نمایش بیرونی 6.4 اینچی LTPO OLED (1080 در 2504 پیکسل) با لایه محافظ Kunlun Glass است. در بخش پوشش بیرونی، یک رنگ بنفش جدید هم علاوه بر رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و سبز به گزینه‌های رنگی میت ایکس 5 اضافه شده است.

هواوی میت ایکس 5

جزیره دوربین در پشت بدنه دارای طراحی نسبتاً متفاوت و تغییر یافته‌ای است، اما دوربین‌ها یکسان باقی مانده‌اند. به این معنی که همچنان شاهد یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 هستیم که با یک واحد فوق عریض 13 مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم f/2.2) و ماژول پریسکوپ 12 مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم f/3.4) با بزرگ‌نمایی اپتیکال 5 برابری همراه شده است.

هواوی میت ایکس 5

جدیدترین گوشی تاشو هواوی با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. با اینکه شرکت سازنده هیچ اشاره‌ای به مدل پردازنده این محصول نکرده، اما گزارش‌های متعدد منابع چینی نشان می‌دهند که در میت ایکس 5 نیز از همان تراشه پردازشی Kirin 9000s که در دستگاه‌های سری میت 60 استفاده شده بود، بهره گرفته شده است. حدس زده می‌شود که این تراشه بر اساس فناوری فرآیند 7 نانومتری SMIC ساخته شده و دارای قابلیت اتصال به شبکه‌های 5G باشد.

هواوی میت ایکس 5

نکته جالب دیگر در مورد میت ایکس 5 طراحی کاملاً جدید آنتن است که ادعا می‌شود کیفیت دریافت سیگنال را بهبود می‌دهد. آنتن Lingxi هواوی دارای یک الگوریتم هوش مصنوعی است که شبکه بهینه را انتخاب کرده و به این واسطه اتصال باکیفیت و بهینه را تضمین می‌کند. آنتن‌های اطراف چارچوب دستگاه همچنین از فناوری تنظیم دو حالته برای ارائه کیفیت سیگنال بهتر بهره می‌برند.

هواوی میت ایکس 5

هواوی میت ایکس 5 همچنین دارای باتری بزرگتر 5060 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 66 وات، شارژ بی‌سیم 50 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 7.5 وات است. این گوشی تاشو سیستم عامل هارمونی او اس 4 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند و کنترل‌های حرکتی به شما این امکان را می‌دهند که ویدیوها، صفحات وب و تصاویر را بدون لمس صفحه نمایش اصلی مرور کنید. میت ایکس 5 همچنین تأییدیه IPX8 را در زمینه ضد آب بودن کسب کرده و از سیستم پیام‌رسانی دو طرفه ماهواره‌ای BeiDou در چین پشتیبانی می‌کند.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 5 در حال حاضر از طریق VMall در حال پیش فروش است در حالی که پیش‌بینی می‌شود فروش آزاد آن از 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا