هاست پرسرعت
تکنولوژی

هواوی نوا وای 71 وارد بازارهای جهانی شد؛ دوربین 48 مگاپیکسل و باتری بزرگ

هواوی نوا وای 71 وارد بازارهای جهانی شد؛ دوربین 48 مگاپیکسل
و باتری بزرگ

هواوی امروز یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید را در بازارهای جهانی عرضه کرد. این گوشی با نام «هواوی نوا وای 71» (Huawei Nova Y71) مجهز به صفحه نمایش 6.75 اینچی و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است و در وب سایت رسمی هواوی فهرست شده است. هواوی نوا وای 71 یک دوربین سه‌گانه در پشت بدنه خود دارد و طراحی ممتاز آن را می‌توان یک نقطه قوت بزرگ دانست. این گوشی 4G از تراشه پردازشی داخلی هواوی موسوم به کرین تغذیه می‌کند و مانند بقیه گوشی‌های این شرکت فاقد خدمات و سرویس‌های گوگل است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به قیمت و مشخصات این محصول داشته باشیم.

مشخصات و ویژگی‌های هواوی نوا وای 71

هواوی نوا وای 71 یک گوشی هوشمند میان‌رده است اما با طراحی ممتاز و بسیار جالب توجه عرضه می‌شود. این گوشی دارای بدنه‌ای نسبتاً منحنی است که یک ماژول دوربین بیضی شکل به صورت عمودی در پشت آن قرار گرفته است. در قسمت جلویی بدنه هم یک بریدگی U شکل در بالا وجود دارد و حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار باریک هستند. وزن این گوشی تقریباً 199 گرم و ضخامت آن 8.98 میلی متر است. همچنین یک جک 3.5 میلی متری هدفون هم برای این مدل در نظر گرفته شده که این روزها در بیشتر گوشی‌ها حذف شده است.

هواوی نوا وای 71

هواوی نوا وای 71 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.76 اینچی با پنل TFT LCD است که نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.26 درصدی را ارائه می‌کند. وضوح تصویر این نمایشگر به صورت اچ دی پلاس (1600 در 720 پیکسل) است و می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد. هواوی در صفحه مشخصات محصول به مدل دقیق پردازنده اشاره‌ای نکرده، اما گفته می‌شود که از Kirin 710A نیرو می‌گیرد. این تراشه پردازشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه شده که با کارت حافظه میکرو اس دی تا 512 گیگابایت دیگر قابل ارتقاء است.

برای عکاسی و فیلمبرداری، نوا وای 71 به یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز شده و در کنار آن از یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض (زاویه دید 120 درجه) و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم f/2.4) بهره می‌برد. در جلوی بدنه و داخل بریدگی بالای نمایشگر هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که گفته می‌شود با یکبار شارژ می‌تواند 3 روز کار کند. در ضمن، نوا وای 71 از فناوری شارژ سریع 22.5 وات هواوی موسوم به SuperCharge پشتیبانی می‌کند. و در آخر اینکه، این گوشی با سیستم عامل EMUI 12 هواوی از جعبه خارج می‌شود.

هواوی نوا وای 71 در حال حاضر در آفریقای جنوبی با قیمتی معادل 266 دلار در دسترس است و انتظار می‌رود به زودی در سایر مناطق جهان نیز عرضه شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا