هاست پرسرعت
تکنولوژی

«وان پلاس ایس 2 پرو» در بنچمارک AnTuTu پرقدرت ظاهر شد

«وان پلاس ایس 2 پرو» در بنچمارک AnTuTu پرقدرت ظاهر
شد

وان پلاس به زودی گوشی پرچمدار جدید خود تحت عنوان وان پلاس ایس 2 پرو (OnePlus Ace 2 Pro) را عرضه خواهد کرد و می‌دانیم که این دستگاه مجهز به تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. با اینکه ایس 2 پرو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما این گوشی اخیراً در نتایج تست بنچمارک AnTuTu رؤیت شده که همین اتفاق برخی جزئیات سخت افزاری آن را فاش کرده است. از جمله اینکه،‌ گوشی به حافظه رم 24 گیگابایتی و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود (البته،‌ پیکربندی‌های دیگری هم می‌تواند داشته باشد).

بر اساس آنچه که در لیست نتایج AnTuTu درج شده، وان پلاس ایس 2 پرو با سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد که البته هیچ جای تعجبی هم ندارد. از آنجا که این گوشی ابتدا قرار است در چین عرضه شود، احتمالاً سیستم عامل آن در قالب رابط کاربری ColorOS 13 ارائه خواهد شد اما نسخه‌های بین المللی از رابط دیگری بهره خواهند برد.

نتایج وان پلاس ایس 2 پرو در بنچمارک AnTuTu

وان پلاس در این گوشی جدید خود از رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 استفاده کرده که سریع‌ترین استانداردهای موجود در بازار هستند. و بر اساس آنچه که در بخش تجربه کاربری (UX) از نتایج تست بیان شده است، صفحه نمایش ایس 2 پرو از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

بنچمارک AnTuTu در مجموع گوشی‌ها را در چهار بخش پردازنده مرکزی (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU)، حافظه و تجربه کاربری مورد تست و بررسی قرار می‌دهد. گوشی هوشمند جدید وان پلاس موفق شده در این تست به امتیاز بالای 1.7 میلیون دست پیدا کند که بالاترین رقمی است که تاکنون در نتایج AnTuTu دیده‌ایم. بیشتر این موفقیت هم به خاطر نتیجه بسیار خوبی است که در بخش حافظه کسب کرده است (363361). در واقع، همین بخش حافظه است که باعث متمایز شدن وان پلاس ایس 2 پرو از گوشی‌های گیمینگ و رده بالایی مانند نوبیا رد مجیک 8 اس پرو می‌شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا