هاست پرسرعت
تکنولوژی

«وان پلاس نورد سی ای 2 لایت» با پردازنده اسنپدراگون 695 در راه است

«وان پلاس نورد سی ای 2 لایت» با پردازنده اسنپدراگون 695 در راه است

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

کمپانی چینی وان پلاس که زمانی به عنوان تولید کننده گوشی‌های قاتل پرچمدار (گوشی‌هایی که از لحاظ مشخصات نزدیک به پرچمدار بوده اما قیمت به مراتب پایین‌تری دارند) شهرت داشت، چند سالی است که سیاست‌های خود را تغییر داده و هر ساله در کنار عرضه گوشی‌های پرچمدار گران قیمت، مدل‌های مقرون به صرفه‌ای را نیز روانه بازار می‌کند.

این شرکت در جدیدترین اقدام خود قصد دارد تا به بخش دیگری از بازار محصولات میان‌رده نیز ورود کند. بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، گوشی معرفی نشده وان پلاس نورد سی ای 2 که خود به عنوان یک نسخه سبک‌تر از وان پلاس نورد 2 شناخته می‌شود، قرار است یک نسخه ضعیف‌تر با نام «وان پلاس نورد سی ای 2 لایت فایو جی» (OnePlus Nord CE 2 Lite 5G) داشته باشد. این گوشی در کنار نام طولانی و عجیب و غریبی که دارد، از تراشه اسنپدراگون 695 و صفحه نمایشی بزرگ‌تر از سایر مدل‌های سری نورد بهره خواهد برد.

وان پلاس نورد سی ای

به گفته برخی منابع، نمایشگر این گوشی قطر 6.59 اینچی داشته و دارای وضوح تصویری فول اچ دی پلاس خواهد بود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی را بر عهده خواهد داشت که ظاهراً از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین، نورد سی ای 2 لایت به حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی مجهز بوده و میزان فضای ذخیره سازی داخلی آن هم از بین دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی قابل انتخاب خواهد بود.

در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. دوربین سلفی هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. ظاهراً نورد سی ای 2 لایت ابتدا در هند رونمایی خواهد شد و مشخص نیست که چه زمانی به بازارهای دیگر راه پیدا خواهد کرد.

بامن

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا