هاست پرسرعت
تکنولوژی

وان پلاس 11 با شارژر 100 وات گواهینامه عرضه دریافت کرد

وان پلاس 11 با شارژر 100 وات گواهینامه عرضه دریافت کرد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار بعدی خود با نام وان پلاس 11 است و اخیراً تصاویر رندر شده‌ رسمی این گوشی را نیز دیده‌ایم. مشخصات دقیق وان پلاس 11 هنوز تأیید نشده و هر از گاهی بخشی از آن به بیرون درز می‌کند. امروز هم یک گوشی هوشمند با شماره مدل PHB110 در لیست دریافت کنندگان گواهینامه 3C رؤیت شده که از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند و ما نمی‌توانیم آن را چیزی جز وان پلاس 11 بدانیم. با دیجی رو همراه باشید.

این گوشی هوشمند از ورودی شارژ 11 ولت و 9.1 آمپر پشتیبانی می‌کند که بیشتر از چیزی است که در وان پلاس 10 پرو (OnePlus 10 Pro) دیده‌ایم. با این حال، این توان شارژ همچنان کمتر از وان پلاس 10 تی (OnePlus 10T) است.

گوشی ریلمی
وان پلاس 11 از همان شارژر 100 وات ریلمی GT2 Explorer Master استفاده خواهد کرد.

آداپتور برق وان پلاس 11 دارای شماره مدل VCBAJACH است. این همان آداپتور 100 واتی است که کمپانی ریلمی برای گوشی هوشمند GT2 Explorer Master خود استفاده کرده، اما نمی‌دانیم که آیا وان پلاس نیز مانند گوشی مذکور از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز استفاده خواهد کرد یا نه.

همچنین، انتظار می‌رود این گوشی جدید دارای تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتوی 32 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری باشد. شایان ذکر است که امسال انتظار نسخه پرو را نداریم، زیرا کمپانی وا پلاس در حال برنامه‌ریزی برای ساده‌سازی خط تولید پرچمدارهای خود است و از همین رو گفته می‌شود وان پلاس 11 را تنها در یک نسخه عرضه خواهد کرد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا