هاست پرسرعت
تکنولوژی

وان پلاس 11R فایو جی با نمایشگر خمیده و پردازنده قدرتمند رونمایی شد

وان پلاس 11R فایو جی با نمایشگر خمیده و پردازنده قدرتمند رونمایی شد

وان پلاس ساعاتی پیش دو گوشی هوشمند جدید را در کنار تعدادی دیگر از محصولات خود برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرد. این دو گوشی وان پلاس 11 فایو جی و وان پلاس 11R فایو جی هستند. در حالی که مدل اول در حال حاضر در چین در دسترس است و امروز به صورت جهانی رونمایی شد، دومی پیش از این با این نام عرضه نشده بود و در واقع نسخه تغییر نام یافته‌ای از گوشی چینی وان پلاس ایس 2 محسوب می‌شود. وان پلاس 11R فایو جی به عنوان جانشین وان پلاس 10R سال گذشته و با ارتقاهای قابل توجهی وارد بازار می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این گوشی و مشخصات آن در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

وان پلاس 11R فایو جی

وان پلاس 11R فایو جی اولین دستگاه در سری R این برند است که دارای صفحه نمایش خمیده امولد با اندازه 6.74 اینچ می‌باشد. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1450 نیت، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از +HDR10 از ویژگی‌های صفحه نمایش وان پلاس 11R هستند. این گوشی هوشمند طراحی‌ای مشابه با وان پلاس 11 با ماژول دوربین دایره‌ای دارد و نوار لغزنده هشداری که در مدل قبلی وجود نداشت، این بار بازگشته است.

در زمینه عکاسی و فیلمبرداری، وان پلاس 11R فایو جی به یک دوربین سه‌گانه پشتی مجهز شده که شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلوی بدنه هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

وان پلاس 11R فایو جی

از مشخصات داخلی وان پلاس 11R فایو جی می‌توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 اشاره کرد که تا قبل از عرضه اسنپدراگون 8 نسل 2 پرچمدار کوالکام محسوب می‌شد. این گوشی تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد. ویژگی RAM-Vita هم امکان دسترسی هر چه سریع‌تر به حافظه را از طریق فناوری‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ممکن کرده است. وان پلاس 11R دارای سیستم خنک کننده VC هشت کاناله برای دفع گرما می‌باشد و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات تامین می‌کند. و در نهایت اینکه سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری OxygenOS 13 به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب می‌باشد.

وان پلاس 11R فایو جی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه شده و قیمت تعیین شده برای نسخه‌های 8/128 گیگابایتی و 16/256 گیگابایتی آن به ترتیب 699 دلار و 799 دلار است. پیش فروش این دستگاه از امروز آغاز شده و قرار است از 16 فوریه (27 بهمن) تحویل مشتریان شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا