هاست پرسرعت
تکنولوژی

ویدیوی آنباکس شیائومی 13 لایت جزئیات بیشتری را از این گوشی فاش کرد

ویدیوی آنباکس شیائومی 13 لایت جزئیات بیشتری را از این گوشی فاش کرد

شیائومی این روزها در حال آماده شدن برای رویداد بزرگ دنیای موبایل یعنی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023) است که از 27 فوریه (8 اسفند) آغاز خواهد شد و قرار است سری شیائومی 13 را در این رویداد به صورت جهانی عرضه کند. ما در حال حاضر می‌دانیم که شیائومی سه مدل گوشی هوشمند جدید را برای مشتریان جهانی عرضه خواهد کرد که عبارتند از: شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 لایت. در حالی که شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو همان گوشی‌هایی هستند که در ماه دسامبر در چین عرضه شدند، شیائومی 13 لایت (Xiaomi 13 Lite) محصول جدیدی است که البته گفته می‌شود یک نسخه تغییر برند یافته از شیائومی سیوی 2 (Xiaomi Civi 2) خواهد بود.

پیش از این، اطلاعاتی در مورد قیمت شیائومی 13 لایت در اینترنت منتشر و ادعا شده بود که نسخه 256 گیگابایتی این گوشی دارای برچسب 549 دلاری خواهد بود. اکنون نیز یک ویدیوی جعبه گشایی از محصول جدید شیائومی منتشر شده که تأیید می کند شیائومی 13 لایت واقعاً همان دستگاه سیوی 2 خواهد بود.

این ویدیو توسط یک کارشناس اطلاعات مشهور به نام Sudanshu Ambhore به اشتراک گذاشته شده و مدل مشکی رنگ شیائومی 13 لایت را نشان می‌دهد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن هستند که علاوه بر رنگ مشکی، این گوشی در رنگ‌های آبی و صورتی نیز در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود. ویدیوی امروز همچنین تأیید می‌کند که پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی با یک شارژر سریع 67 وات و یک کابل USB Type-C عرضه خواهد شد و البته قاب شفاف سیلیکونی هم مثل همیشه در داخل جعبه وجود خواهد داشت.

مشخصات شیائومی 13 لایت

انتظار می‌رود شیائومی 13 لایت دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع امولد با وضوح تصویری فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و لبه‌های خمیده باشد. این صفحه نمایش دارای عمق رنگ 10 بیتی بوده و از سیستم کاهش نور 1920 هرتزی PWM، حداکثر روشنایی 1000 نیت و خروجی تصویر دالبی ویژن پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی 13 لایت

در داخل بدنه نیز صحبت از تراشه پردازشی اسنپدراگون 7 نسل 1 به میان آمده که اساساً جانشین 4 نانومتری اسنپدراگون 778G پلاس است. همچنین، می‌توان انتظار 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 را نیز داشت.

دوربین پشتی شیائومی 13 لایت به سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 به عنوان لنز اصلی مجهز خواهد بود. علاوه بر این، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز این سنسور اصلی را همراهی خواهند کرد. این گوشی همچنین دارای تنظیمات سلفی دوگانه شامل یک دوربین استاندارد 32 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 32 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.

شیائومی 13 لایت انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین کرده و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی خواهد کرد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت مدرن نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده تا این گوشی هیچ کم و کسری خاصی در مقایسه با رقبای گران قیمت‌تر خود نداشته باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا