هاست پرسرعت
تکنولوژی

ویوو Y27 با رم 6 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

ویوو Y27 با رم 6 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسل معرفی
شد

ویوو وای 27 (Vivo Y27) در اوایل ماه جاری میلادی گواهینامه عرضه خود را دریافت کرد و امروز نسخه 4G این گوشی برای ورود به چندین بازار معرفی شده است. این گوشی مجهز به تراشه پردازشی هلیو G85 از محصولات مدیاتک بوده، از دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد و قیمت مقرون به صرفه 155 دلاری در مالزی و 185 دلاری در هند را دارد.

ویوو Y27 دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس است که یک بریدگی قطره‌ای شکل برای تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. این در حالی است که در پشت بدنه شاهد یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور پرتره 2 مگاپیکسلی هستیم. برای تأمین انرژی قطعات هم از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ 44 وات Flash Charge پشتیبانی می‌کند.

ویوو Y27

این گوشی هوشمند برای کسانی که پیگیر محصولات ویوو هستند، کاملاً آشنا به نظر می‌رسد و دلیل آن این است که بدنه آن دقیقاً همان چیزی است که در مدل چینی ویوو وای 35 پلاس (+vivo Y35) دیده بودیم. با این حال، تراشه مدیاتک به کار رفته در این مدل متفاوت است و شاهد سرعت شارژ بیشتر هستیم. بنابراین، می‌توانیم ویوو Y27 را به عنوان یک دستگاه جدید در نظر بگیریم و نه نسخه‌ای تغییر نام یافته از ویوو Y35 پلاس.

ویوو Y27

این گوشی ممکن است در نگاه اول یک مدل میان‌رده مقرون به صرفه با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و بدون شیار کارت حافظه میکرو اس دی باشد، اما برخی ویژگی‌های آن چشمگیر هستند. از جمله جدیدترین نسخه از سیستم عامل همراه گوگل، یعنی اندروید 13 که در قالب رابط کاربری Funtouch 13 بر روی گوشی نصب شده و 6 گیگابایت حافظه رم که می‌تواند 6 گیگابایت دیگر هم به صورت نرم افزاری و به کمک ویژگی Extended RAM 3.0 ارتقاء پیدا کند.

ویوو Y27

علاوه بر مشخصات سخت افزاری چشمگیری که دارد، ویوو Y27 به لحاظ ظاهری نیز یک محصول فوق العاده است. رنگ آبی لاجوردی این گوشی بسیار دوست‌داشتنی و زیبا است، در حالی که مشکی نیز دقیقاً همان چیزی است که باید باشد. به جز این رنگ‌ها، یک مدل سبز رنگ هم وجود دارد که مشخص نیست در همه بازارها عرضه خواهد شد یا نه. این گوشی در حال حاضر از طریق وب سایت شرکت در هند قابل خرید است و مطمئناً به مرور وارد سایر مناطق نیز خواهد شد.

برای کسانی که به دنبال خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت و در عین حال کارآمد هستند، ویوو Y27 با قیمت زیر 200 دلاری خود و ویژگی‌هایی مانند رم 6 گیگابایتی، پردازنده هلیو G85 و دوربین 50 مگاپیکسلی می‌تواند همان چیزی باشد که به دنبالش می‌گردند. این گوشی در ظاهر هم بسیار زیبا است و ارزان بودن آن اصلاً در ظاهر به چشم نمی‌آید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا