هاست پرسرعت
تکنولوژی

پرچمدار بعدی ریلمی GT5 Pro نام خواهد داشت

پرچمدار بعدی ریلمی GT5 Pro نام خواهد داشت

کمپانی ریلمی از ابتدای سال 2022 هیچ گوشی پرچمدار کاملی را روانه بازار نکرده، اما به گفته Digital Chat Station که یکی از شناخته‌شده‌ترین منابع افشاگر چینی است، چنین دستگاهی در دست ساخت است. گوشی هوشمند رده بالای جدید این شرکت، ریلمی جی تی 5 پرو (Realme GT5 Pro) نام خواهد داشت و قرار است از تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 3 که هنوز معرفی نشده، نیرو بگیرد. همچنین یک نسخه استاندارد و معمولی از GT5 هم در دست ساخت است که امسال معرفی خواهد شد و به بهترین پردازنده فعلی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود.

در حال حاضر، قدرتمندترین گوشی هوشمند ریلمی در سطح جهان، GT3 می‌باشد که از تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره گرفته و مجهز به شارژ 240 وات است. با این حال، حداقل روی کاغذ، دوربین‌ها و نمایشگر آن در مقایسه با GT2 Pro ضعیف‌تر هستند. در حالی که منطقی‌ترین محصول بعدی ریلمی GT3 Pro بود، بنا به ادعای Digital Chat Station، ریلمی با چندین پله جهش مستقیماً به سراغ GT5 و پرچمدار نسل بعدی کوالکام رفته است.

ریلمی

برخی ممکن است بگویند GT2 Explorer Master قدرتی در حد یک پرچمدار را دارد، اما باید توجه داشت که این گوشی تنها در چین عرضه شده و در بازارهای بین المللی خبری از آن نیست. بنابراین، امیدواریم سری GT5 روند یکی دو سال اخیر را تغییر داده و در نهایت یک گوشی رده بالای واقعی را برای علاقه‌مندان برند ریلمی به ارمغان بیاورد.

نظر شما در مورد محصولات ریلمی چیست؟ آیا گوشی‌های این برند چینی را به محصولات مشابه از شرکت‌هایی مانند شیائومی یا وان پلاس ترجیح می‌دهید؟ لطفاً نظرات خود را از طریق بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا