هاست پرسرعت
تکنولوژی

پوکو M6 پرو با نمایشگر 90 هرتز و دوربین 50 مگاپیکسل رونمایی شد

پوکو M6 پرو با نمایشگر 90 هرتز و دوربین 50 مگاپیکسل رونمایی
شد

همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، پوکو امروز از گوشی هوشمند جدید خود تحت عنوا پوکو ام 6 پرو (Poco M6 Pro) رونمایی کرد. این گوشی مجهز به تراشه پردازشی پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 بوده و در دو پیکربندی حافظه 4/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین دارای یک شیار کارت میکرو اس دی هم می‌باشد که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت است کاربرد دارد. سیستم عامل MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 به صورت پیش فرض بر روی پوکو M6 پرو نصب شده و به محض خروج از جعبه قابل استفاده می‌باشد. همچنین، پوکو وعده عرضه دو ارتقا نسخه اصلی اندروید و سه سال به‌روز‌رسانی‌های امنیتی را داده که البته فواصل زمانی آن مشخص نیست.

پوکو M6 پرو در جلوی بدنه خود مجهز به یک صفحه نمایش 6.79 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح تصویری فول اچ‌دی پلاس می‌باشد. این پنل نمایشگر از حداکثر روشنایی 550 نیت و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند. وظیفه حفاظت از صفحه نمایش به عهده گوریلا گلس گذاشته شده اما پوکو دقیقاً مشخص نکرده که از کدام نسل گوریلا گلس است.

پوکو M6 پرو

صفحه نمایش پوکو M6 پرو دارای یک حفره در بالا و مرکز برای تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. اگر گوشی را بچرخانید، پنل پشتی شیشه‌ای آن را مشاهده خواهید کرد که یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق در این قسمت قرار دارد. انرژی کل این مجموعه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از طریق پورت USB-C و با حداکثر توان 18 وات شارژ می‌شود. البته، شرکت سازنده دست و دل بازی کرده و یک آداپتور 22.5 وات را در جعبه محصول قرار داده است (حتی با این شارژر هم باتری با همان توان 18 وات شارژ می‌شود).

از سایر ویژگی‌های برجسته پوکو M6 پرو می‌توان به اتصال فایو جی، فرستنده مادون قرمز، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه اشاره کرد. این گوشی هوشمند همچنین دارای رتبه‌بندی IP53 است. اگر همه این ویژگی‌ها برایتان آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که پوکو M6 پرو در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از ردمی 12 فایو جی (Redmi 12 5G) است که پیش از این در هند معرفی شده بود.

پوکو M6 پرو از 9 اوت (18 مرداد) در رنگ‌های مشکی و سبز تولید شده و قیمت تعیین شده برای مدل‌های 4/64 گیگابایتی و 6/128 گیگابایتی آن به ترتیب 135 و 160 دلار است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا