هاست پرسرعت
تکنولوژی

چرا a14 شارژر ندارد؟ معرفی شارژر مناسب A14

چرا a14 شارژر ندارد؟ معرفی شارژر مناسب A14

گوشی گلکسی A14 سامسونگ یک پیشنهاد خوب برای افرادی است که به دنبال گوشی ارزان قیمت و با کیفیت می‌گردند. این گوشی با قیمتی معقول، در رده‌ی بهترین گوشی‌های ارزان با سیستم عامل اندروید در بازار قرار دارد. گلکسی A14 5G نسبت به قیمت خود ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی را که می‌توان از یک گوشی ارزان قیمت انتظار داشت، ارائه می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی از تکنولوژی 5G ، نمایشگر با کیفیت تصویر FHD، فرکانس نمایش 90 هرتز ، دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعت آن اشاره کرد. اما در میان این همه ویژگی خوب چرا a14 شارژر ندارد؟

مشابه سایر گوشی‌های سامسونگ، گلکسی  A14 نیز بدون شارژر در درون جعبه عرضه می‌شود. این به معنای آن است که شما باید به صورت جداگانه یک شارژر a14 تهیه کنید تا بتوانید دستگاه خود را شارژ کنید.

مهم ترین مساله درباره شارژر گوشی a14 خرید یک شارژر اصلی است که به باتری این گوشی آسیب نزند. فروشگاه اینترنتی آلمانی استور با بیش از 10 سال سابقه واردات لوازم جانبی موبایل، شارژر A14 اصل را با 6 ماه گارانتی رسمی ارائه می‌کند.

در این مطلب ضمن معرفی کوتاه گلکسی A14، عملکرد باتری و شارژر مناسب این دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع نسخه های گوشی گلکسی  A14

گلکسی A14 دارای سه نسخه با مشخصات متفاوت است، اما تمام آن‌ها از شارژر فست 15 واتی سامسونگ استفاده می‌کنند. به همین دلیل دارندگان این مدل گوشی نیز در زمان مراجعه به فروشگاه‌های لوازم جانبی به دنبال شارژر 15 وات سامسونگ a14 هستند.

ضمن اینکه نسخه‌های مختلف این گوشی می‌توانند 8 یا 6 یا 4 گیگابایت رم و همچنین از 128 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشند. صفحه نمایش هر سه نسخه آن 6.6 اینچی و دارای یک پورت تایپ-C در بخش پایینی دستگاه است. تمام نسخه‌های این گوشی از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کنند.

صفحه‌نمایش گلکسی A14

گلکسی A14 دارای یک صفحه‌ نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح  x 2400 1080 پیکسل است. این صفحه‌نمایش با کیفیت تصویر بالا و ترکیب رنگ‌های زیبا، تجربه بصری خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

پردازنده گلکسی A14

این گوشی از پردازنده Unisoc T700 قدرتمند بهره می‌برد که عملکرد سریع و پرقدرتی را فراهم می‌کند و این امکان را به کاربران می‌دهد تا برنامه‌ها را به سرعت و بدون لگ اجرا کنند.

دوربین گوشی A14

یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی A14، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن است. این دوربین با کیفیت، امکان عکس‌برداری با وضوح و جزئیات بالا را فراهم می‌کند. همچنین، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای عکس‌های سلفی زیبا و تماس‌های ویدئویی واضح در دسترس است.

باتری و شارژر a14 5g

همانطور که گفتیم گوشی گلکسی A14 5G  یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری دارد. این باتری، به کاربران با مصرف متوسط تا سنگین، اجازه می‌دهد بیش از یک روز از آن استفاده کنند. طبق ادعای سامسونگ این باتری قادر است تا 31 ساعت مکالمه مداوم یا 16 ساعت و 40 دقیقه تماشای ویدئو را پشتیبانی کند. همچنین با این گوشی می‌توانید 19 ساعت وب گردی کنید.

پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در این دستگاه وجود ندارد، اما این امر نسبت به قیمت گوشی قابل پیش‌بینی است، این دستگاه با یک کابل شارژ USB-C دو طرفه عرضه می‌شود، بنابراین کاربران نیازی به خرید کابل اضافی برای شارژ دستگاه خود ندارند. این گوشی از شارژ سیمی با توان 15 وات پشتیبانی می‌کند و برای بهره‌گیری از سرعت شارژ کامل، کاربران نیاز دارند که از یک شارژر با ویژگی‌های مشخص پشتیبانی شده استفاده کنند. استفاده از شارژر مناسب برای Galaxy A14 به افزایش عمر مفید باتری کمک می‌کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود از شارژر اصلی و معتبر سامسونگ استفاده کنید. استفاده از شارژر‌های با ولتاژ و جریان بالا توصیه نمی‌شود، زیرا ممکن است به باتری آسیب برسانند. همچنین توجه داشته باشید که کلگی شارژر سامسونگ a14 نیز کاملا سالم و بدون ایراد باشد.

شارژر a14 چند وات است؟

شارژر گوشی سامسونگ a14 چند وات است؟
شارژر گوشی سامسونگ a14 چند وات است؟

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در هنگام خرید کله شارژر سامسونگ  A14باید در نظر داشته باشید، تضمین اصالت کالای خریداری شده است. پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از ارائه یک محصول اصلی و اورجینال مطمئن باشید و به جای شارژر اصل، با یک محصول تقلبی مواجه نشوید. قیمت نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب شارژر است. اگر شارژری با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسد، باید متوجه شوید که این امر نشان‌دهنده شارژری تقلبی و با کیفیت پایین است. استفاده از چنین شارژرهایی در طولانی‌مدت می‌تواند به باتری گوشی آسیب بزند و کارایی آن را کاهش دهد. دقت به جزئیات و مشخصات ظاهری  به شما کمک می‌کند تا یک شارژر اصلی را از نسخه‌های تقلبی تشخیص دهید. در خرید شارژر تشخیص شارژر اصلی A14 از شارژرهای فیک مهم است تا از خرید شارژر‌های تقلبی و نامناسب جلوگیری شود. باید به مشخصات و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن دقت کرد تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل شود.

برای گوشی A14، دو مدل شارژر فست سامسونگ با توان 15 وات موجود است:

  • شارژر با کابل تایپ C به تایپ C
  • شارژر با کابل USB به تایپ C
شارژر مناسب a14
شارژر مناسب a14

کابلی که درون جعبه گوشی وجود دارد، کابل دوسر تایپ C است و برای استفاده از آن فقط باید یک اداپتور با خروجی تایپ C خریدارای کنید. اگر قصد استفاده از اداپتور با خروجی USB داشته باشید، همراه با آن باید یک کابل USB به تایپ C نیز خریداری کنید زیرا این نوع کابل درون جعبه گوشی وجود ندارد که در نتیجه قیمت کابل شارژر سامسونگ USB به تایپ C هم به هزینه خرید گوشی و شارژر آن اضافه می‌شود.

عمکلرد و سرعت شارژ هر دو مدل شارژر یکسان است، هر دو با توان خروجی 15 وات ارائه می‌شوند و هیچ کدام بهتر از دیگری نیست، انتخاب بین این دو مدل به عهده کاربران است که کدام یک را برای شارژ کردن گوشی‌ خود ترجیح می‌دهند.

گوشی A14 با استفاده از یک شارژر مناسب، در ظرف نیم ساعت تا 30 درصد شارژ می‌شود و برای شارژ کامل به حدود 2 ساعت و 22 دقیقه زمان نیاز دارد.

خرید شارژر A14 اصل از آلمانی استور

در این مقاله، ما به معرفی بهترین شارژر‌ گوشی سامسونگA14  پرداختیم. همچنین توضیح دادیم که چگونه می‌توانید یک شارژر اصلی را از نسخه‌های تقلبی تشخیص دهید. در انتها، به یاد داشته باشید که بهترین شارژر برای گوشی A14، با توان خروجی حداکثر ۱۵ وات است که امکان استفاده از شارژ سریع را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شارژر از مواد ABS و PC با کیفیت ساخته شده است و طول کابل آن حدود ۱ متر است.

بهترین شارژر برای گوشی A14 ساخت کشور ویتنام است و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود.  برای خرید کلگی شارژر سامسونگ a14 اصل ساخت ویتنام با 6 ماه گارانتی و اطلاع از قیمت شارژر سامسونگ به وب‌سایت آلمانی استور مراجعه کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا