هاست پرسرعت
تکنولوژی

چگونه در واتساپ برای خودمان پیام ارسال کنیم؟

چگونه در واتساپ برای خودمان پیام ارسال کنیم؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

به لطف به‌روزرسانی جدیدی که برای واتساپ منتشر شده، کاربران این پیام‌رسان می‌توانند برای خودشان نیز پیام ارسال کنند. این ویژگی می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد. به عنوان مثال، می‌توان برای یادداشت‌برداری یا ذخیره کردن یک لینک که برای استفاده‌های آتی مهم خواهد بود، از قابلیت ارسال پیام به خود استفاده کرد. اگر شما هم از کاربران واتساپ هستید و دوست دارید نحوه این کار را یاد بگیرید، در ادامه این مقاله از دیجی رو حتماً با ما همراه باشید.

چگونه در واتساپ به خودمان پیام دهیم؟

ارسال پیام به خود در واتساپ در واقع هیچ فرقی با ارسال پیام به دیگران ندارد. برای شروع یک چت با خودتان، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه واتساپ را باز کرده و وارد برگه اصلی چت‌ها شوید.
  2. روی آیکون چت جدید در سمت راست و پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. در بالای لیست مخاطبین، می‌توانید نام خود را همراه با متن Message yourself در زیر آن مشاهده کنید. کافیست تا پروفایل خوود را برای باز کردن یک چت جدید انتخاب کنید. واتساپ
  4. در این مرحله، یک پنجره چت درست مانند یک چت معمولی باز می‌شود. در اینجا می‌توانید هر متنی را که دوست دارید تایپ کرده و برای خودتان ارسال کنید.

مانند هر چت دیگری در واتساپ، پیام‌هایی که به خودتان ارسال می‌کنید هم رمزگذاری می‌شوند. در ضمن شما می‌توانید مانند هر چت دیگری، پیام‌های ارسالی از کاربران دیگر را برای خودتان فوروارد کنید. هنگامی که می‌خواهید پیامی را برای خود فوروارد کنید، تصویری را به اشتراک بگذارید یا پیوندی را به اشتراک بگذارید، آیکون کاربری شما نیز مانند بقیه مخاطبین در لیست ظاهر می‌شود. البته، بسته به اینکه چند بار از این ویژگی استفاده کرده‌اید، آیکون مربوط به حساب شخصی‌تان ممکن است در بخش Frequently contacted (تماس‌های مکرر) یا Recent chats (چت‌های اخیر) ظاهر شود.

در کنار نام کاربری خودتان، کلمه You را نیز در داخل پرانتز خواهید دید که نشان می‌دهد حساب مربوط به شخص شماست. وجود این کلمه و همچنین عبارت Message yourself کمک می‌کند تا پروفایل خود را در بین لیست مخاطبین راحت‌تر پیدا کنید. در مجموع، این ویژگی بسیار کاربردی است و می‌تواند کار شما در ذخیره کردن پیام‌ها و متن‌های مهم بسیار راحت‌تر کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا