هاست پرسرعت
تکنولوژی

کاربرد اپلیکشن های باربری و حمل و نقل در دنیای امروز

کاربرد اپلیکشن های باربری و حمل و نقل در دنیای امروز

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

با پیشرفت تکنولوژی، تقریبا همه امور و فعالیت­های روزمره به شکل آنلاین و بدون هیچ گونه شرق انرژی و هزینه‌­های مازاد انجام خواهد شد. به همین جهت است که سفارش طراحی اپلیکیشن­ها در حال رشد است و در بسیاری از زمینه ها نیز نفوذ یافته است‌. از طرفی، همانطور که می‌دانید امکانات و خدمات کشورها به سرعت و به صورت روزانه در حال مدرن شدن می باشند؛ در نتیجه این مدرنیته ارائه خدمات به مردم تحت تاثیر فضای دیجیتال و تکنولوژی­های پیشرفته و نوین به صورت آسان­تری انجام می­گیرد که خواسته‌ها و نیاز­های افراد نیز به اشکال گوناگون تغییر پیدا خواهد کرد، به گونه‌­ای در مسیر رشد و پیشرفت تکنولوژی قرار خواهند گرفت.

با طراحی اپلیکیشن حمل و نقل باربری و حمل نقل می­توانید جوابگوی خواسته­‌های اصلی و پایه‌­ای مردم باشید. علاوه بر آن ساخت این اپلیکیشن‌­ها سودهی بالایی را نیز خواهد داشت. طراحی اپلیکیشن موبایل در حوزه صنعت باربری به عنوان یک راهکار مناسب جهت ارائه خدمات خود به متقاضیان شناخته شده می­باشد. این نوع اپلیکیشن می­تواند در این زمینه و وقت افراد نیز صرفه جویی نماید‌.

دلایل اهمیت طراحی اپلیکیشن باربری و حمل و نقل چیست؟

امروزه حمل و نقل از زمینه های پردرآمد به شمار می­رود که بسیار دنیای وسیع و گسترده دارد؛ به همین جهت است که انواع شرکت­ها و کمپانی‌های حمل و نقل، سرمایه­‌گذاری‌های کلانی را در ساخت برنامه­‌های کاربردی باربری در نظر دارند؛ چرا که در این دنیای در حال رشد و پیشرفت، برای آنکه از رقبای خود پیشی بگیرند، می­بایست از انواع استراتژی‌های تاثیرگذار در زمینه فعالیت خود، فناوری­های نوین و ابزارهای پیشرفته استفاده نمایند.

بیشتر شرکت­هایی که در حوزه باربری و حمل و نقل فعالیت می­کنند، به خوبی می دانند که برای آنکه از مزایای فناوری بهره‌مند شوند و میزان سود خود را دو چندان کنند، می­بایست اپلیکیشن‌­هایی را برای گوشی­های همراه راه اندازی نمایند. در این صورت است که اکثر کمپانی­ها به طراحی اپلیکیشن باربری روی می­آورند.

کاربرد اپلیکشن های باربری و حمل و نقل  در دنیای امروز

مزایای ساخت اپلیکیشن باربری چیست؟

در ادامه به بررسی مزایای طراحی این نوع اپلیکیشن می­پردازیم:

6. افزایش اعتبار فروشگاه ها

اپلیکیشن باربری سبب می­شود تا برندهای تجاری محبوبیت و اعتبار بیشتری را کسب نمایند. استفاده از این نرم افزار موبایل می­تواند شرکت و برند شما را در زمینه­‌های رقابتی در سطح بالایی قرار دهند که در نهایت به فروش بیشتر و سوددهی بالاتر شما منجر خواهد شد. علاوه بر این موضوع اعتبار فروشگاه­ها نیز سبب جلب اطمینان هر چه بیشتر افراد می­شود.

۲. صرفه جویی در هزینه و وقت

از آنجایی که در دنیای امروز، اتلاف وقت و زمان می­تواند ما را از انجام بسیاری از فعالیت­ها و امور روزمره خود عقب بیاندازد، صرفه جویی در هزینه و زمان از جمله مسائلی هستند که می­بایست حتما آن را مد نظر داشت. طراحی اپلیکیشن حمل و نقل نیز سبب شده تا از هدر رفتن بی‌رویه زمان جلوگیری شود. در این صورت متقاضیان می­توانند در هر موقعیت مکانی و در هر زمانی از شبانه روز از این اپلیکیشن خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایند. این ویژگی از مزایای این برنامه است که بسیاری را به طراحی و استفاده از آن مشتاق کرده ­است.

۳. وجود مشتریان ثابت

از جمله ترفندهای موثر در سوددهی بالای فروشگاه­ها وجود مشتریان وفادار آنها می­باشند. شما می‌توانید با عرضه خدمات با کیفیت بالا به طور آنلاین و ارائه خدماتی که مشتریان عیناً درخواست می­کنند، رضایت بالای آنها را داشته باشید که در این صورت بیزنس و کسب و کار شما از مشتریانی ثابت و وفادار برخوردار خواهد بود؛ به همین جهت پیشنهاد می­کنیم تا در جهت رشد حوزه فعالیت خود، تعداد مشتریان خود را گسترش دهید. با طراحی اپلیکیشن حمل و نقل، وجود این نوع مشتریان بیش از پیش اهمیت خواهد داشت.

۴. وجود تبلیغات تاثیرگذار

تبلیغات هدفمند همواره از آن دسته از مواردی بوده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می­باشد. تبلیغات سبب سوددهی هر چه بیشتر کسب و کارها می‌شود و مشتریان ثابت و هدفمندی را در پی خواهد داشت. طراحی اپلیکیشن باربری و حمل و نقل خود می‌تواند به عنوان تبلیغات موثر و هدفمندی برای بیزنس یا فروشگاه شما نقش مهمی را ایفا نماید. بدین روش می‌توانید مشتریان هدفمند خود را داشته باشید.

۵. خرید سریع و آسان

ساده بودن فضای نرم افزارها برای استفاده کاربران همواره از نکات مهمی بوده است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به همین دلیل طراحی برنامه­‌ها را به گونه‌ای انجام می‌دهند تا استفاده راحت و آسانی را داشته­ باشد. طراحی اپلیکیشن باربری و حمل و نقل نیز به همین شکل انجام می­شود. منوی آن معمولا بدون هیچ پیچیدگی خاصی انجام می­شود و سرعت استفاده آن بالا می­باشد.

۶. ارائه پشتیبانی آنلاین به مشتریان

معمولا تمامی اپلیکیشن­ها از پشتیبانی آنلاین و شبانه‌روزی برخوردار می­باشند. این ویژگی سبب می­شود تا مشتریان رضایت بالایی را داشته باشند و اعتماد بیشتری را به آن اپلیکیشن داشته باشند. در طراحی اپلیکیشن باربری و حمل و نقل نیز این آپشن در نظر گرفته شده ­است. در این صورت مشتریان در هر مکان و زمانی که باشند، می­توانند به اپراتورهای مربوطه تماس داشته باشند و چنانچه مشکلی را در حین استفاده داشته باشند، برطرف نمایند.

کاربرد اپلیکشن های باربری و حمل و نقل  در دنیای امروز

بررسی امکانات ضروری در طراحی اپلیکیشن حمل و نقل

حتما به این نکته دقت لازم را داشته ­باشید که طراحی و ساخت اپلیکیشن باربری می­بایست همانند اپلیکیشن­های دیگر دارای قابلیت­های اولیه باشد. با این وجود موضوعی که سبب می‌شود یک برنامه در میان اپلیکیشن­های مشابه خود متفاوت و متمایز دیده شود، وجود خلاقیت، نوآوری و بررسی جزئیات آن است. بدین صورت اپلیکیشن با سرعت بیشتری دیده می‌شود و در مدت زمان کم­تری می‌تواند مشتریان بسیاری را جذب کند.

به همین دلیل است که برای پیشی گرفتن از رقیبان خود باید تلاش کنید تا مزایا، امکانات و خدمات ویژه را به اپلیکیشن حوزه کاری خود اضافه نمایید تا تعداد کاربران بیشتری به استفاده از خدمات شما تشویق شوند. در ادامه به بررسی چندین مورد از امکانات ضروری در طراحی این نوع اپلیکیشن می­پردازیم.

۱. پنل شخصی

از جمله امکانات ضروری که اپلیکیشن­‌های باربری می­بایست داشته باشند، پنل­های شخصی هستند. در طراحی اپلیکیشن باربری سه دسته‌بندی برای کاربران در نظر گرفته شده ­است که به ترتیب عبارت اند از: مدیریت، رانندگان و مشتریان.

  • پنل مدیریت جهت بررسی رانندگان و سفارشات و همچنین سازماندهی و ارتباط مشتریان به راننده به کار برده می‌شود.
  • پنل مشتریان نیز به منظور ایجاد تنظیمات مربوط با مرسوله­‌ها، پیگیری و بررسی رزروهای گذشته استفاده می‌شوند.
  • با استفاده از پنل رانندگان نیز می‌توان وضعیت درخواست­ها را مشاهده کرد. علاوه بر آن می­توانید درخواست حمل و نقل کاربران را قبول یا رد نمایید.

۲. وجود قابلیت پرداخت آنلاین

افرادی که قصد دارند تا از طریق فضای آنلاین و اینترنتی کسب درآمد داشته باشند، می­بایست جهت پرداخت وجوه خود از طریق شیوه­‌های پرداخت آنلاین استفاده نمایند.

۳. قابلیت تعیین نوع بار

مشتریان می­بایست بتوانند نوع بار و حجم آن را از پیش تعیین کنند. این فرایند بدین منظور انجام می­شود که برای محصولات و مرسوله­‌ها وسایل نقلیه ویژه آن‌ها فرستاده شود. برای نمونه، آن دسته از مرسوله‌­هایی که امکان شکستن آنها وجود دارند، حمل آنها می‌بایست با احتیاط بیشتری انجام شود؛ به همین جهت رانندگان باید از محتویات مرسوله آگاه باشند.

۴. تعیین نوع وسایل نقلیه

در طراحی اپلیکیشن حمل و نقل می بایست حتما نوع وسایله نقلیه مد نظر خود را مشخص نمایید. در این اپلیکیشن­ها ویژگی­هایی نظیر سایز، رنگ و ابعاد مرسوله ها می بایست لحاظ شود.

۵. وجود قابلیت موقعیت یابی

با استفاده از قابلیت GPS مشتریان می­توانند موقعیت مکانی خود را در گوشی­های همراه خود ثبت نمایند. در این صورت مشتریان این امکان را خواهند داشت که به صورت لحظه‌­ای از موضعیت مرسوله خود مطلع شوند. بدین طریق تمامی پیگیری‌ها به آسانی اتفاق می‌افتند.

۶. امکان رزرو در این اپلیکیشن ها

در طراحی اپلیکیشن باربری و حمل و نقل وجود انجام رزرو نیز از اهمیت ویژه­ای برخوردار می­باشد. این قابلیت سبب می­شود تا مشتریان جهت تعیین تاریخ و زمان دقیق مد نظر خود از پیش وسایله نقلیه ویژه خود را انتخاب نمایند.

۷. وجود فرم عضویت برای رانندگان متقاضی

در این دسته از اپلیکیشن­ها یک منو در نظر گرفته شده ­است که رانندگان متقاضی کار می­توانند با مراجعه به آن درخواست خود را ثبت نمایند.

۸. وجود قابلیت پشتیبانی افلاین

همانطور که پیش­تر به آن اشاره شد، پاسخگویی و پشتیبانی مسائل مربوط به مشتریان به صورت آنلاین امکان­پذیر می­باشد. حال چنانچه راه‌های تعاملی دیگری نظیر ارتباط آفلاین نیز در اختیار مشتریان قرار بگیرد، رضایت مشتریان افزایش پیدا می­کنند و سرعت انجام امور در آنها نیز رشد پیدا می­کند.

۹. وجود پنل های مدیریت مالی

تراکنش­های مالی هم برای رانندگان و هم برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که بسیار مورد توجه می‌باشد. به همین جهت می بایست سازماندهی این بخش را بسیار دقیق انجام دهید.

زمان انجام طراحی اپلیکیشن باربری و حمل و نقل  چقدر است؟

به صورت کلی می‌توان گفت برای طراحی اپلیکیشن موبایل و اپلیکیشن‌های باربری زمان را باید بر اساس کیفیت و گزینه‌هایی که نیاز است، تعیین کرد. هر چقدر که این طراحی به صورت پیشرفته انجام شود به طور قطع زمان بیشتری برای بهره‌برداری از آن لازم خواهد بود. بهتر است برای استفاده از این اپ، عجله نکنید تا طراح بتواند بهترین را به شما ارائه دهد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا