هاست پرسرعت
تکنولوژی

کارت حافظه ارزان قیمت برای ایکس باکس سری ایکس و اس در راه است

کارت حافظه ارزان قیمت برای ایکس باکس سری ایکس و اس در راه است

کنسول‌های بازی ایکس باکس مایکروسافت از فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا پشتیبانی می‌کنند. اما در حال حاضر، اگر به دنبال خرید این کارت‌های حافظه بوده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که تنها گزینه موجود از شرکت سیگیت (Seagate) است. شرایطی که البته قرار است به زودی تغییر کند؛ چرا که به نظر می‌رسد مایکروسافت آماده ارائه کارت‌های حافظه جدید برای مجموعه ایکس باکس خود از دیگر سازندگان است و در حال حاضر همکاری با یک شرکت مشهور به نام وسترن دیجیتال (Western Digital) قطعی شده است.

اخیراً یک کارت حافظه 1 ترابایتی جدید برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس که توسط وسترن دیجیتال تولید شده، در وب سایت خرده فروش آنلاین Best Buy با قیمت 179.99 دلار مشاهده شده است. این شرکت هنوز محصول جدید خود را به صورت رسمی معرفی نکرده و این یعنی هنوز برای خرید در دسترس نیست. از همین رو، بلافاصله پس از اینکه گزارش‌ها در مورد لیست Best Buy به صورت آنلاین منتشر شد، این وب‌سایت خرده فروشی کارت حافظه مذکور را از لیست محصولاتش حذف کرد.

کارت حافظه ایکس باکس

مایکروسافت برای اولین بار کارت‌های ذخیره‌سازی قابل ارتقا ایکس باکس را حدود سه سال پیش در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی چندگانه، از 512 گیگابایت تا 2 ترابایت عرضه کرد که همگی به صورت انحصاری توسط سیگیت تولید می‌شدند. قیمت این کارت‌های حافظه حتی پس از گذشت این سال‌ها کاهش پیدا نکرد، در حالی که قیمت محصولات مشابه برای کنسول پلی استیشن 5 کاهش قابل توجهی داشته است.

با عرضه کارت‌های حافظه جدید وسترن دیجیتال، بالاخره یک حافظه ذخیره‌سازی افزودنی برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس وجود خواهد داشت که توسط سیگیت تولید نمی‌شود، و همچنین با هزینه کمتری نسبت به آنچه که در حال حاضر به فروش می‌رسد در دسترس خریداران خواهد بود. با توجه به اینکه این محصول در Best Buy به همراه برچسب قیمت لیست شده بود، انتظار داریم که به زودی شاهد رونمایی و عرضه رسمی آن باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا