هاست پرسرعت
تکنولوژی

کسب امتیاز قابل توجه در AnTuTu توسط «وان پلاس ایس 2»

کسب امتیاز قابل توجه در AnTuTu توسط «وان پلاس ایس 2»

انتظار می‌رود گوشی وان پلاس ایس 2 (OnePlus Ace 2) کمتر از یک ماه آینده در چین معرفی شود. بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، می‌توان گفت این گوشی هوشمند میان‌رده در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از وان پلاس 11R فایو جی خواهد بود که قرار است در تاریخ 7 فوریه (18 بهمن) و با برگزاری یک رویداد جهانی عرضه شود. اما پیش از اینکه وان پلاس ایس 2 به صورت رسمی رونمایی شود، این گوشی با شماره مدل PHK110 در نتایج تست بنچمارک AnTuTu ظاهر شده و توانسته امتیاز قابل توجهی را نیز کسب کند. با دیجی رو همراه باشید.

همانطور که در اسکرین‌شات نیز مشاهده می‌شود، وان پلاس ایس 2 در تست بنچمارک AnTuTu امتیاز 1,149,494 را کسب کرده است. همچنین، به وضوح ذکر شده که این گوشی از تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند که شامل پردازنده گرافیکی ادرنو 730 است. وان پلاس ایس 2 در تست‌های CPU و GPU به ترتیب امتیازهای 272214 و 486502 را دریافت کرده است.

گوشی وان پلاس ایس 2 به حافظه رم پرسرعت از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز خواهد بود. امتیازی که این گوشی در تست حافظه AnTuTu کسب کرده برابر 202614 است. البته، نسخه‌ای که مورد تست بنچمارک قرار گرفته دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بوده است.

وان پلاس ایس 2 در AnTuTu

وان پلاس ایس 2 پیش از این نیز در تست UX امتیاز 188164 را کسب کرده بود و بر همین اساس مشخص شده بود که دارای صفحه نمایش 120 هرتزی امولد و سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری ColorOS 13 است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که وان پلاس ایس 2 ممکن است با صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی 1.5K عرضه شده و اسکنر اثر انگشت آن نیز در زیر پنل نمایشگر قرار داشته باشد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه پشتی با سنسورهای 50 مگاپیکسل (اصلی)، 12 مگاپیکسل (فوق عریض) و 2 مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول هستند. همچنین، گفته شده که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 وات وظیفه تأمین انرژی را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی دارای فرستنده مادون قرمز و دکمه لغزنده هشدار باشد که از مشخصه‌های اصلی گوشی‌های وان پلاس است.

در حال حاضر، هیچ اشاره‌ای به قیمت وان پلاس ایس 2 نشده اما از آنجا که نسخه اصلی وان پلاس ایس با قیمت 2499 یوان (حدود 368 دلار) روانه بازار شده بود، انتظار داریم با قیمتی در همین حدود روبرو باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا