هاست پرسرعت
تکنولوژی

کیفیت محتوای متنی چه تاثیری بر سئو دارد؟

کیفیت محتوای متنی چه تاثیری بر سئو دارد؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سئو، تولید محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و … این‌‌ها واژگانی نام‌آشنا برای افرادی است که قصد فعالیت و فروش در فضای مجازی را دارند. شما درباره این واژگان چه می‌دانید؟ آیا شما هم قصد فعالیت و افزایش فروش خود را با استفاده از فضای مجازی دارید؟ آیا با قواعد فروش دیجیتال آشنا هستید؟

فروش در فضای اینترنت با فروش در بازارهای حضوری تفاوت‌هایی مهم دارد. یکی از این تفاوت‌ها این است که شما علاوه بر جلب نظر مخاطبان و ترغیب آنان، باید کاری کنید که آن‌ها شما را پیدا کنند. برای این کار باید مقالات سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جست و جویی مانند گوگل کسب کنند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر رتبه سایت شما تاثیر می‌گذارد، تولید محتوای متنی است. با کمک تولید محتوای متنی باکیفیت و سئوشده رتبه سایت خود در نتایج جست و جو را بهبود می‌بخشید و افراد بیشتری با سایت شما آشنا می‌شوند. هر چه افراد بیشتری با سایت شما آشنا شوند، فروش شما نیز افزایش می‌یابد.

اگر درباره ویژگی‌های تولیدمحتوای متنی باکیفیت کنجکاوید و می‌خواهید که درباره تولیدمحتوای متنی باکیفیت اطلاعات کسب کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشد.

تولید محتوای متنی چرا برای کسب و کارهای آنلاین مهم است؟

فرض کنید که شما یک رستوران دارید، مهم‌ترین عاملی که باعث افزایش فروش شما می‌شود، چیست؟ عواملی مانند این‌که رستوران شما در کدام ناحیه قرار گرفته، منظره آن چگونه است، آیا فضایی دلنشین دارد یا خیر و …، همه مهم هستند. اما اگر شما غذایی باکیفیت سرو نکنید، مشتریان دوباره به رستوران شما بر نمی‌گردند و از شما ناراضی خواهند بود. محتوای متنی نیز مانند غذایی است که شما برای مشتریان خود تهیه می‌کنید.

هر چه‌قدر که محتوای شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، کاربران از سایت شما بهره بیشتری می‌برند. در این حالت احتمال خرید آنان از سایت شما بیشتر می‌شود و فروش شما افزایش می‌یابد. هم‌چنین این امکان فراهم می‌شود که آن‌ها سایت و برند شما را به دیگران معرفی کنند و مقالات شما را با آشنایان خود یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. فراموش نکنید که تبلیغات دهان به دهان، یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغات است.

اگر مخاطبان زمان بیشتری را در سایت شما بمانند و دوباره به سایت شما برگردند، بدین معناست که مطالب وب‌سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار است. گوگل تمامی این موارد را در رتبه‌بندی در نظر می‌گیرد. بنابراین هر چه محتوای شما از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، شانس وب‌سایت شما برای قرارگیری در صفحه اول گوگل بیشتر می‌شود.

تولید محتوای متنی باکیفیت که هم گوگل و هم مخاطبان آن را بپسندند، چه ویژگی‌هایی دارد؟

در تولید محتوا شما همواره باید دو عامل مهم را در نظر داشته باشید، یکی مخاطبان و یکی هم الگوریتم‌های گوگل. در ادامه دقیق‌تر به بررسی ویژگی‌های یک تولید محتوای خوب و حرفه‌ای می‌پردازیم.

محتوای شما باید به سوالات و نیازهای مخاطبان پاسخ دهد

تولید محتوای به این معنا نیست که تعدادی کلمه را کنار هم قرار دهید و در میان آن‌ها نیز از کلمات کلیدی کسب و کار خود استفاده کنید. شاید این روش ده سال پیش جواب می‌داد ولی اکنون نتیجه‌ای جز شکست را برای شما به همراه نخواهد داشت.

مخاطبان شما همه افرادی هستند که به خوبی تفاوت محتوای خوب و نامناسب متوجه می‌شوند. هم‌چنین اگر سایت شما محتوای خوبی را به آن‌ها ارائه ندهد، به راحی سایت شما را ترک می‌کنند و به سایر سایت‌ها مراجعه می‌کنند. پس همواره به این نکته توجه داشته باشید که محتوای شماباید به نیازهای مخاطبان پاسخ دهد.

محتوای شما باید سئوشده باشد

سئو عاملی است که به شما کمک می‌کند تا شایستگی مطالب خود را به موتورهای جست و جو نشان دهید. بدون رعایت اصول سئو، شانس شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل به شدت کاهش می‌یابد. بنابراین حتما عواملی مانند لینک‌دهی داخلی و خارجی، استفاده از کلمات کلیدی و … را در مطالب خود رعایت کنید.

کیفیت محتوای متنی چه تاثیری بر سئو دارد؟

محتوای شما باید اشتباه نداشته باشد

محتوای شما باید فاقد اشتباهات املایی، دستوری و مفهومی باشد. مخاطب باید به مقاله شما اعتماد کند. بنابراین اگر در مقالات وب‌سایت شما اشتباه وجود داشته باشد، اعتماد مخاطب را از دست می‌دهید!  پس همواره مقالات وبلاگی و سایت خود را بازخوانی کنید.

محتوای شما باید از نظر بصری دل‌پذیر باشد

فرض کنید که وارد سایتی می‌شوید که تعداد زیادی پاراگراف پشت سر هم بدون وجود هیچ‌گونه تصویر یا گرافیکی وجود دارد. آیا به خواندن این مطالب ترغیب می‌شوید؟ در واقعیت بسیاری از افراد سایت را ترک می‌کنند و به سایت‌هایی که گرافیک جالبی داشته باشند، مراجعه می‌کنند.

بنابراین برای مقالات سایت خود، تصاویر جالبی انتخاب کنید که مخاطب را به خواندن ادامه مطالب ترغیب کند. حتما توجه کنید که این تصاویر باید به محتوای مقالات شما مرتبط باشند. هم‌چنین تصاویر سایت شما نباید که حجم زیادی داشته باشند، زیرا باعث کندشدن سایت شما می‌شوند.

در صورتی که زمان، انرژی و تخصص کافی برای تولیدمحتوای متنی باکیفیت و سئوشده ندارید، بهتر است که تولید محتوای خود را برون‌سپاری کنید. یکی از بهترین موسسات برای انجام سفارش تولید محتوا، سایت ترجمیک است.

برون‌سپاری سفارش تولید محتوا در ترجمیک

سایت ترجمیک، معتبرترین موسسه ارائه خدمات زبانی همانند ترجمه تخصصی، ترجمه رسمی، ویرایش و تولید محتوا است. این موسسه معتبر ایرانی، با بیش از ۱۸ هزار مترجم، ویراستار و نوینسده متخصص همکاری می‌کند. در واقع شما در هر زمینه و رشته‌ای که به تولید محتوا نیاز داشته باشید، نویسنده‌ای متخصص در ترجمیک انجام سفارش تولید محتوا شما را بر عهده می‌گیرد.

ترجمیک به خوبی از این نکته آگاه است که محتوایی که کپی باشد، نه تنها تاثیر مثبتی بر سئو ندارد بلکه شاید باعث افت رتبه سایت شما هم شود. بنابراین بر انجام تمامی سفارش‌ها نظارت می‌شود تا محتوای نهایی منحصر به فرد باشد و کپی از سایت‌های دیگر نباشد.

ترجیمک گزینه‌ها و سطح‌های متفاوتی مانند نقره‌ای، طلایی و طلایی بازخوانی را برای انجام تمام سفارش‌ها در نظر گرفته است. این سطح‌ها در مواردی مانند زمان تحویل، مدت گارانتی، هزینه، تخصص نویسنده و … با هم تفاوت دارند. بنابراین با توجه به نیاز و دغدغه‌های خود گزینه‌های متفاوتی برای شما وجود دارد.

یکی دیگر از امکاناتی که ترجمیک برای کارفرمایان فراهم آورده است، تضمین کیفیت و زمان تحویل است. بنابراین دیگر لازم نیست که نگران زمان تحویل و کیفیت سفارش تولید محتوا خود باشید.

اگر هدف شما رسیدن به صفحه اول گوگل و افزایش فروش خود است، سفارش تولید محتوا خود را به ترجمیک بسپارید. ترجمیک بالاترین کیفیت خدمات تولید محتوا را با مناسب‌ترین هزینه به شما ارائه می‌دهد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا