هاست پرسرعت
خودرو

گرامیداشت چهل سال حضور میتسوبیشی در آمریکا با اوتلندر سفارشی

گرامیداشت چهل سال حضور میتسوبیشی در آمریکا با اوتلندر سفارشی

میتسوبیشی آمریکای شمالی با معرفی نسخه سفارشی از اوت لندر چهل سال حضور در این کشور را گرامی داشته است. این خودرو که نسخه گرامیداشت اوت لندر نامیده می‌شود از بدنه دو رنگ و تجهیزات بیشتر سود می‌برد.

برندهای دوج و پلیموث به مدت بیش از یک دهه اقدام به واردات محصولات میتسوبیشی به آمریکا می‌کردند اما در سال ۱۹۸۱ بود که این برند ژاپنی شاخه آمریکایی خود در کالیفرنیا را تأسیس کرد. فروش محصولات میتسوبیشی در آمریکا از سال ۱۹۸۲ و با مدل سال ۱۹۸۳ شروع شد و خودروهای کوردیا، تردیا و استاریون در دسترس خریداران قرار گرفتند. حالا و در سال ۲۰۲۳ می‌توانیم عرضه اوت لندر سفارشی را برای گرامی داشت چهل سال حضور در این کشور شاهد باشیم.

برای اینکه بدانید میتسوبیشی اوت لندر سالگرد ۴۰ سالگی چه تفاوتی با نسخه‌های عادی این خودرو دارد نیازی نیست که علاقه شدیدی به دنیای خودرو داشته باشید چراکه این خودرو از بدنه‌ای با رنگ مشکی و سقف برنزی رنگ سود می‌برد و نشان روشن اوت لندر نیز روی کاپوت و محافظ سپر عقب نصب شده است. در داخل کابین این خودرو هم محافظ روی رکاب‌های داخلی و کنسول مرکزی نورانی دیده می‌شود. میتسوبیشی اوت لندر سفارشی سالگرد ۴۰ سالگی بر پایه مدل فول SEL پریمیوم پکیج بنا شده و بنابراین محصولی نسبتاً مجهز به شمار می‌رود. از جمله تجهیزات استاندارد این قدبلند ژاپنی می‌توان به پوشش چرم کابین، سیستم صوتی Bose و هدآپ دیسپلی اشاره کرد.

خودروی موردبحث هم‌اکنون با قیمت پایه ۴۱,۳۴۰ دلار شامل ۱۳۴۵ دلار هزینه‌های تحویل در دسترس خریداران آمریکایی بوده و برای مقایسه بد نیست بدانید نسخه استاندارد اوت لندر SEL پریمیوم پکیج با قیمت ۳۸,۱۹۰ دلار عرضه می‌شود. میتسوبیشی همچنین نسخه پلاگین هیبریدی از اوت لندر سفارشی سالگرد ۴۰ سالگی را با همان تجهیزات و مشخصات عرضه می‌کند اما این مدل قیمت ۵۱,۳۴۰ دلاری دارد. نیروبخش نسخه استاندارد این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری است که قدرت ۱۸۱ اسب بخار دارد. نسخه پلاگین هیبریدی نیز از پیشرانه ۲.۴ لیتری به همراه یک جفت پیشرانه برقی استفاده می‌کند تا خروجی ترکیبی ۲۴۸ اسب بخاری داشته باشد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا