هاست پرسرعت
تکنولوژی

گزارش مالی جدید سونی: قدرتمند در بخش بازی، ناامید کننده در موبایل

گزارش مالی جدید سونی: قدرتمند در بخش بازی، ناامید کننده در
موبایل

سونی گزارش فصلی خود برای ماه‌های آوریل تا ژوئن 2023 را که مصادف با سه ماهه اول سال مالی این شرکت است، منتشر کرد. بر اساس این گزارش، فروش کلی محصولات سونی به لطف افزایش قابل توجه خدمات بازی و شبکه، موسیقی، تصویربرداری و تجارت خدمات مالی، 33 درصد رشد داشته است. با ما در دیجی رو همراه باشید.

شرکت ژاپنی در این گزارش تعداد دقیق کنسول‌های فروخته شده پلی استیشن 5 خود را اعلام نکرده است. با این حال، گفته شده که خدمات بازی و شبکه به طور سالانه 27 درصد رشد کرده و انتظار می‌رود فروش این بخش در ماه‌های بعد نیز به افزایش خود ادامه دهد.

به طور مشابه، ما نمی‌دانیم که چه تعداد گوشی هوشمند سری اکسپریا در فاصله بین ماه‌های آوریل تا ژوئن 2023 فروخته شده، اما بخش سرگرمی، فناوری و خدمات، کاهش 12 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان داده است.

پلی استیشن 5

پیش بینی برای ماه‌های باقی مانده سال برای بخش‌های خاصی از سونی امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد. بخش سونی پیکچرز (Sony Pictures) به شدت تحت تأثیر اعتصابات انجمن نویسندگان آمریکا و انجمن بازیگران سینما قرار گرفته، که عرضه و توسعه عناوین فیلم و تلویزیون را تا زمانی که مشکل در ایالات متحده حل شود به تعویق خواهد انداخت. تجارت بخش تصویربرداری نیز سیر نزولی دارد. کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، سونی را هم که یکی از تامین کنندگان اصلی سنسورهای دوربین است، به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

اما باز هم مثل چند سال گذشته، بخش بازی جایی است که انتظار می‌رود سود اصلی از آن حاصل شود. به لطف فروش قدرتمند پلی استیشن 5 و همین‌طور به دلیل فروش بالاتر از حد انتظار عناوینی از جمله بازی‌های شخص ثالث مانند Spider-Man 2، Assassin’s Creed Mirage و همچنین Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Expansion، پیش‌بینی سود کل سال مالی سونی منتهی به 31 مارس 2024 به 6.1 درصد افزایش یافته است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا