هاست پرسرعت
تکنولوژی

گلکسی اس 22 در کدام کشورها با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد؟

گلکسی اس 22 در کدام کشورها با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سامسونگ این روزها در حال آماده شدن برای رونمایی از سری گلکسی اس 22 در روز 9 فوریه (20 بهمن) است. البته، به لطف افشاگری‌های گسترده در چند روز اخیر، تقریباً هیچ نکته مبهمی در مورد مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های این سری باقی نمانده و به نظر نمی‌رسد سامسونگ غافل‌گیری خاصی در مراسم خود داشته باشد!

به هر حال، مشخص شده که سری گلکسی اس 22 هم مانند چند نسل گذشته با دو پردازنده مختلف عرضه خواهد شد. در برخی مناطق گوشی‌های این سری دارای تراشه اگزینوس 2200 خواهند بود و در برخی مناطق دیگر از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد شد. اینکه دقیقاً در کدام مناطق نسخه اگزینوس و در کدام مناطق نسخه اسنپدراگون عرضه خواهد شد تا به امروز مشخص نبود. اما به تازگی جزئیاتی در این مورد نیز فاش شده و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. پس با دیجی رو همراه باشید.

جزئیات عرضه سری گلکسی اس 22

در جریان افشای اطلاعات گسترده پرچمدارهای جدید سامسونگ، فاش شده که گوشی‌های گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا در اروپا، آسیای جنوب غربی، خاورمیانه، آفریقا و CIS (کشورهای مشترک المنافع) با پردازنده اگزینوس 2200 عرضه خواهد شد. در مورد نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 هم انتظار می‌رود کشورهای آمریکای شمالی، چین، ژاپن، آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و کره جنوبی شاهد عرضه این نسخه باشند. در حالی که قبلاً نسخه‌های اسنپدراگون از سری گلکسی اس تنها محدود به چین و آمریکای شمالی بودند، این بار بازارهای بیشتری برای عرضه این نسخه‌ها در نظر گرفته شده است.

گلکسی اس 22 اولترا

به غیر از این، اطلاعات فاش شده حاکی از آن هستند که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.6 اینچی از نوع امولد 2X با پشتیبانی احتمالی از نرخ نوسازی 120 هرتز خواهند بود. مدل اولترا هم احتمالاً صفحه نمایشی 6.8 اینچی از نوع داینامیک امولد با وضوح +QHD داشته و تا 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این در حالی است که حافظه رم و فضای ذخیره سازی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس حداکثر 8 و 256 گیگابایت عنوان شده است.

در حالی که گفته می‌شود گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس دارای دوربین‌های سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و بسیار شبیه به گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس خواهند بود، مدل اولترا ظاهراً به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این مدل ابعادی شبیه به سری نوت داشته و از قلم اس پن بهبودیافته هم پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی سری گلکسی اس 22 می‌توان به رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12، پشتیبانی شارژ سریع 45 وات، وای-فای 6E و اتصال 5G اشاره کرد.

بامن

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا