هاست پرسرعت
تکنولوژی

گلکسی اس 24 اولترا دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر خواهد داشت

گلکسی اس 24 اولترا دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسلی با زوم 3
برابر خواهد داشت

سامسونگ رده بالاترین گوشی سال جاری خود یعنی گلکسی اس 23 اولترا را با یک دوربین تله فوتوی 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری عرضه کرد. در حالی که شایعه شده بود سال آینده و در گلکسی اس 24 اولترا این دوربین با یک دوربین با زوم اپتیکال 5 برابری جایگزین خواهد شد، Ice Universe در گزارش اخیر خود می‌گوید که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای یک واحد تله فوتوی 50 مگاپیکسلی با همان بزرگنمایی 3 برابری خواهد بود. اگر این گزارش صحت داشته باشد، دوربین تله فوتوی جدید از نظر وضوح نسبت به تله فوتوی 10 مگاپیکسلی اس 23 اولترا ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. با دیجی رو همراه باشید.

گلکسی اس 23 اولترا
مشخصات دوربین‌های گلکسی اس 23 اولترا

شایعه شده که سامسونگ قصد دارد از همان سنسور 200 مگاپیکسلی اس 23 اولترا در گلکسی اس 24 اولترا استفاده کند. در حالی که انتظار می‌رود واحد پریسکوپ 10 برابری نیز با پیشرفت‌های جزئی همراه باشد، هنوز مشخص نیست که آیا ارتقایی برای واحد فوق عریض 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است یا خیر.


بیشتر بخوانید:

  • ضبط ویدیوی 8K با بیت ریت بالا در گلکسی اس 23 اولترا غیرفعال شد!

در مورد دوربین جلو هم باید اشاره کنیم که شایعه شده سامسونگ استفاده از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی سری اس 23 را در سری اس 24 نیز ادامه خواهد داد. با این حال، ما انتظار داریم این شرکت کره‌ای بهینه‌سازی‌هایی را در سطح نرم افزاری برای عکاسی سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی اعمال کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا