هاست پرسرعت
تکنولوژی

«گلکسی تب اس 8 اف ای» با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم در راه است

«گلکسی تب اس 8 اف ای» با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم در راه است

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

ماه گذشته، شاهد انتشار نتایج تست بنچمارک Geekbench از یک تبلت معرفی نشده سامسونگ با شماره مدل SM-X506B (اسم رمز «Birdie») بودیم و در آن زمان حدس و گمان این بود که این تبلت جدید نسخه FE از گلکسی تب اس 8 است. چیزی که افشاگر معروف، «رولاند کوانت» نیز اکنون آن را تأیید کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی تب اس 8 اف ای (Samsung Galaxy Tab S8 FE) همانند مدل قبلی خود دارای صفحه نمایش LCD خواهد بود. این صفحه نمایش LCD احتمالاً بزرگتر از چیزی خواهد بود که در گلکسی تب اس 8 معمولی دیده‌ایم. شایان ذکر است که دو مدل دیگر در سری تب اس 8 یعنی گلکسی تب اس 8 پلاس و تب اس 8 اولترا مجهز به صفحه نمایش امولد هستند.

گلکسی تب اس 8 اف ای نیز مانند نسل قبلی خود به واسطه فناوری دیجیتایزر Wacom از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی تب اس 8 اف ای

با توجه به اطلاعات فاش شده در Geekbench، می‌دانیم که این تبلت از تراشه پردازشی کمپانیو 900T شرکت مدیاتک بهره می‌برد که یک تراشه 6 نانومتری با دو هسته Cortex-A78 (با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، اگر چه در نتایج بنچمارک 2.6 گیگاهرتز ذکر شده است)، شش هسته Cortex-A55 (با فرکانس 2.0 گیگاهرتز) و چیپ گرافیکی Mali-G6 MC4 است. مشخصات پردازنده این تبلت قابل مقایسه با دیمنسیتی 900 است و از یک مودم یکپارچه 5G نیز بهره می‌برد.

این اطلاعات با گزارش‌های اولیه مطابقت دارد که ادعا می‌کردند تبلت با شماره مدل SM-X506B همان گلکسی تب اس 8 اف ای فایو جی خواهد بود. به نظر می‌رسد که یک نسخه منحصراً وای-فای نیز از این تبلت وجود خواهد داشت که انتظار می‌رود شماره مدل SM-X500 را داشته باشد.

نسخه‌ای از گلکسی تب اس 8 اف ای که در Geekbench مورد تست قرار گرفته، سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند که قاعدتاً در قالب رابط کاربری One UI 5 سامسونگ ارائه شده است. همچنین، این دستگاه به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز بوده که رم پایه تب اس 7 اف ای هم بود.

ما هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت تبلت مقرون به صرفه جدید سامسونگ نداریم، اما می‌دانیم که مدل‌های سری FE قیمت پایین تری نسبت به تب اس معمولی دارند. برای مثال، تب اس 7 اف ای با قیمت 650 یورو برای نسخه وای-فای عرضه شد، در حالی که تب اس 7 معمولی با قیمت 750 یورو وارد بازار شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا