هاست پرسرعت
تکنولوژی

گلکسی M54 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با سخت افزار نزدیک پرچمدار

گلکسی M54 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با سخت افزار نزدیک پرچمدار

سامسونگ پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 در ابتدای سال جاری میلادی، اکنون روی محصولات میان‌رده خود تمرکز کرده و در همین راستا، امروز شاهد رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی M54 برای عرضه در کشورهای منطقه خاورمیانه هستیم. در اولین نگاه به مشخصات این گوشی جدید، به نظر می‌رسد که با نسخه بهبود یافته‌تری از گلکسی A54 مواجه هستیم که از صفحه نمایش بزرگ‌تر با وضوح تصویری بالاتر و البته باتری بزرگ‌تر برخوردار می‌باشد.

گلکسی M54 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل)، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و صفحه محافظ گوریلا گلس 5 است. در داخل بدنه هم از پردازنده اگزینوس 1380 سامسونگ به عنوان قلب تپنده گوشی استفاده شده که یک تراشه 5 نانومتری است.

در مورد حافظه باید گفت این گوشی با 8 گیگابایت رم عرضه شده و در بخش فضای ذخیره‌سازی در دو گزینه 128 گیگابایت و 256 گیگابایت در دسترس خریداران خواهد بود. همچنین یک شیار کارت حافظه میکرو اس دی هم وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد ظرفیت فضای ذخیره‌سازی گوشی را افزایش دهند.

گلکسی M54

در بخش دوربین، یک دوربین سه‌گانه در پشت بدنه تعبیه شده که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند میان‌رده سیستم عامل اندروید 13 را با رابط کاربری سفارشی One UI 5.1 به صورت پیش فرض اجرا می‌کند و انرژی مورد نیاز قطعات نیز توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات تامین می شود. در حال حاضر، سامسونگ اطلاعات مربوط به قیمت و همچنین جزئیات در دسترس بودن گوشی در خارج از خاورمیانه را فاش نکرده است. با این حال، انتظار داریم که گلکسی M54 به زودی در بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا