هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی‌های تاشو «وان پلاس وی فولد» و «وان پلاس وی فلیپ» در راه‌اند

گوشی‌های تاشو «وان پلاس وی فولد» و «وان پلاس وی فلیپ» در راه‌اند

تا رونمایی جهانی از گوشی مورد انتظار وان پلاس 11 زمان زیادی باقی نمانده و تنها یک هفته دیگر رویداد اختصاصی وان پلاس برگزار خواهد شد. البته، در رویداد روز 7 فوریه (18 بهمن) گوشی پرچمدار وان پلاس 11 تنها گوشی هوشمند جدید و هیجان انگیزی نیست که وان پلاس برای معرفی آن برنامه‌ریزی کرده است.

ظاهراً این شرکت گوشی‌ساز چینی قصد دارد به زودی دو گوشی هوشمند تاشو جدید را روانه بازار کند. با توجه به توییتی که یکی از افشاگران معروف صنعت موبایل با نام Mukul Sharma منتشر کرده، شرکت وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه اولین گوشی‌های تاشو خود است که یکی دارای طراحی صدفی و دیگری دارای طراحی نوت بوکی خواهد بود. ظاهراً اولی با نام وان پلاس وی فلیپ (OnePlus V Flip) و دومی هم با نام وان پلاس وی فولد (OnePlus V Fold) شناخته خواهد شد که بسیار شبیه به استراتژی نامگذاری گوشی‌های تاشو سامسونگ است. بر اساس مدل‌هایی که از برندهای دیگر دیده‌ایم و پیش زمینه ذهنی که از پسوندهای فلیپ و فولد داریم، می‌توانیم با اطمینان زیادی فرض کنیم که مدل وی فولد گران‌تر از وی فلیپ خواهد بود.

اوپو فایند N2 فلیپ
انتظار می‌رود وان پلاس وی فلیپ شباهت زیادی به اوپو فایند N2 فلیپ داشته باشد.

Mukul Sharma در توییت خود اشاره کرده که وان پلاس قبلاً نام این دو دستگاه را به عنوان نشان تجاری ثبت کرده است. علاوه بر این، تست‌های داخلی هر دو یا حداقل یکی از این دو مدل نیز آغاز شده است. به گفته منابع نزدیک، از هم اکنون تست‌های داخلی در چندین منطقه از جمله اروپا در حال انجام است. اما متأسفانه، جدای از لیست علامت تجاری و نام گوشی، جزئیات دیگری از این گوشی‌ها مانند مشخصات سخت افزاری آن‌ها هنوز ناشناخته بوده و در هاله‌ای از ابهام است.

این اولین بار نیست که می‌شنویم وان پلاس روی یک گوشی تاشو کار می‌کند. در سال 2022، گری چن، مدیر نرم‌افزاری این برند، با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی به عرضه گوشی تاشویی اشاره کرده بود که مکانیزم لولای آن مراحل تست را سپری می‌کند. شایان ذکر است، کمپانی اوپو که از شرکای نزدیک وان پلاس است، اخیراً از سری گوشی‌های تاشو N2 خود به همراه مدل N2 Flip که اولین گوشی تاشوی صدفی این شرکت است، رونمایی کرده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که گوشی‌های تاشوی آینده وان پلاس دارای مشخصات یا حداقل برخی عناصر طراحی مشابه با محصولات اخیر اوپو باشد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2023) اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها بشنویم، بنابراین برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت موبایل حتماً در روزهای آتی نیز با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا