هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی ارزان قیمت پوکو C55 با پردازنده هلیو G85 و دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

گوشی ارزان قیمت پوکو C55 با پردازنده هلیو G85 و دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

همان‌طور که از هفته گذشته اعلام شده بود، پوکو امروز جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود در سری C را با نام پوکو سی 55 (Poco C55) معرفی کرد. این مدل جدید به پوکو C50 می‌پیوندد که ماه گذشته معرفی شده بود و به یک تراشه پردازشی میان‌رده از نوع مدیاتک هلیو G85 به همراه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پوشش چرم مانند برای پنل پشتی مجهز می‌باشد. برای اطلاع بیشتر از جزئیات سخت افزاری و ویژگی‌های پوکو C55 در ادامه این مطلب با دیجی رو همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های پوکو C55

پوکو C55 دارای روکش چرم مانند در پشت بدنه خود است و یک جزیره دوربین بزرگ دارد که شامل برآمدگی عمودی دوربین و اسکنر اثر انگشت است. در داخل برآمدگی دوربین نیز دوربین دوگانه گوشی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی در رنگ‌های سبز، مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

پوکو C55

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در داخل بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار گرفته و خود صفحه نمایش هم یک پنل 6.71 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتز می‌باشد. با اینکه نرخ تازه‌سازی از استاندارد قدیمی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند اما کیفیت بدی ندارد و برای یک محصول میان‌رده مناسب است. صفحه نمایش پوکو C55 همچنین دارای پوشش ضد خش و ضد چربی است.

دوربین این گوشی ویژگی‌های خوبی مانند حالت پرتره، حالت شب و HDR را ارائه می‌کند که برای محصولی در این رده قیمت نکته قابل توجهی است. در داخل بدنه، یک تراشه هشت هسته‌ای از نوع مدیاتک هلیو G85 وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده گرفته و در کنار آن از حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی استفاده شده است. گوشی جدید پوکو همچنین از 5 گیگابایت رم توربو (افزایش نرم افزاری حافظه رم) و کارت‌های حافظه میکرو اس دی با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند.

پوکو C55

پوکو C55 انرژی مورد نیاز قطعات خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 10 وات تامین می‌کند. البته، 10 وات این روزها دیگر شارژ سریع محسوب نمی‌شود و نباید انتظار پر شدن سریع باتری را داشته باشید. این گوشی هوشمند از سیستم عامل MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 استفاده می‌کند (که واقعاً خبر خوبی نیست!) و شامل پورت USB Type-C، جک صوتی 3.5 میلی متری و رتبه‌بندی IP52 در زمینه ضد آب بودن می‌باشد.

پوکو C55 با قیمتی معادل 115 دلار برای نسخه 4/64 گیگابایتی و 133 دلار برای نسخه 6/128 گیگابایتی عرضه شده و از 28 فوریه (9 اسفند) در دسترس خریداران خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا