هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در راه است

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در راه است

کمپانی هواوی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که با سری میت ایکس خود به رقابت با گوشی‌های تاشو سامسونگ پرداخت. گوشی‌های سری میت ایکس از لحاظ ابعاد مشابه سری گلکسی زد فولد هستند اما با این حال تفاوت‌هایی در طراحی آن‌ها وجود دارد. آخرین گوشی از این سری با نام هواوی میت ایکس اس 2 کمتر از یک سال قبل عرضه شده بود و اکنون همه منتظر رونمایی از میت ایکس فولد 3 (Huawei Mate X3) هستند.

یکی از منابع افشاگر صنعت موبایل که حضور فعالی در شبکه اجتماعی محبوب چینی‌ها یعنی ویبو (Weibo) دارد، اخیراً نکات جالبی را در مورد گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش این منبع، گوشی تاشو هواوی قبل از سری P60 عرضه خواهد شد و این یعنی پرچمدار بعدی این شرکت خواهد بود.

هواوی میت ایکس اس 2

گفته می‌شود که میت ایکس 3 مانند گوشی‌های سری آیفون 14 اپل از ارتباطات ماهواره‌ای نسل جدید پشتیبانی کرده و به این ترتیب به دارندگان خود امکان ارسال و دریافت پیام‌های کوتاه را با استفاده از شبکه مستقیم ماهواره‌ای خواهد داد. حتی صحبت از این شده که پس از انجام برخی به‌روزرسانی‌ها، امکان ارسال پیام‌های صوتی نیز مهیا خواهد شد و میت ایکس 3 از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که گوشی پرچمدار فعلی هواوی یعنی میت 50 فقط می‌تواند پیام‌های متنی را از طریق ماهواره ارسال کند و امکان دریافت پیام را ندارد.

مطمئناً ارتباط ماهواره‌ای یک ویژگی خاص است که شاید همه به دنبال آن نباشند، اما داشتن توانایی ارسال و دریافت پیام در زمانی که هیچگونه پوشش مخابراتی وجود ندارد، قابلیتی چشمگیر است. با اینکه ممکن است این ویژگی در زندگی روزمره کاربران مفید نباشد، اما وقتی در شرایط بحرانی به آن نیاز پیدا کنند، به معنای واقعی کلمه می‌تواند نجات دهنده باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا