هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی معرفی نشده «پوکو ایکس 5» در تست بنچمارک Geekbench ظاهر شد

گوشی معرفی نشده «پوکو ایکس 5» در تست بنچمارک Geekbench ظاهر شد

در حالی که کماکان منتظر رونمایی رسمی پوکو ایکس 5 هستیم، این گوشی هوشمند در تست بنچمارک Geekbench ظاهر شده و به این واسطه مشخصات کلیدی آن از جمله تراشه پردازشی، حافظه رم و نسخه اندروید به بیرون درز کرده است. پوکو ایکس 5 با شماره شناسایی Xiaomi 22111317PG در نتایج این تست بنچمارک رؤیت شده و توانسته امتیاز 693 را در بخش تک هسته‌ای و 2113 را در بخش چند هسته‌ای کسب کند. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 695 و 8 گیگابایت رم مجهز بوده و در بخش نرم افزاری نیز به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند که احتمالاً رابط کاربری MIUI 13 بر روی آن اعمال شده است.

بر اساس شایعات پیشین، انتظار می‌رود پوکو ایکس 5 در واقع همان ردمی نوت 12 با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 695 به جای اسنپدراگون 4 نسل 1 باشد. همچنین، گفته می‌شود که یک مدل پیشرفته‌تر تحت عنوان پوکو ایکس 5 پرو نیز در کنار نسخه استاندارد این گوشی عرضه خواهد شد. و در نهایت، شایعه شده که مدل پرو نیز به نوبه خود نسخه تغییر نام یافته‌ای از «ردمی نوت 12 پرو اسپید» خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند.

پوکو ایکس 5 در تست بنچمارک Geekbench

ردمی نوت 12 پرو اسپید ماه گذشته در چین عرضه شد و از جمله مشخصات اصلی آن می‌توان به صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی با وضوح 2400 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، فناوری دالبی ویژن و حداکثر روشنایی 900 نیت اشاره کرد. این گوشی به اندروید 13 مجهز بوده و یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی دارد. همچنین، یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در جلوی بدنه و داخل حفره نمایشگر تعبیه شده است. میزان حافظه رم این گوشی از بین سه گزینه 6، 8 و 12 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی داخلی آن نیز از بین دو گزینه 128 و 256 گیگابایت قابل انتخاب می‌باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا