هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی گیمینگ «نوبیا رد مجیک 8 پرو» فردا رونمایی خواهد شد

گوشی گیمینگ «نوبیا رد مجیک 8 پرو» فردا رونمایی خواهد شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

نوبیا در صفحه ویبوی خود اعلام کرد که سری گیمینگ جدیدش تحت عنوان رد مجیک 8 پرو (Red Magic 8 Pro)  در روز 16 دسامبر (25 آذر) رونمایی خواهد شد. این برند چینی که بخشی از آن متعلق به ZTE است، به کلمه “سری” اشاره کرده و این یعنی می‌توانیم انتظار معرفی بیش از یک گوشی هوشمند را داشته باشیم.

طبق گفته TENAA، دو نسخه از گوشی نوبیا رد مجیک 8 پرو وجود دارد که یکی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و دیگری هم با باتری 6000 میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند پیش از این گواهینامه 3C را با شارژ سریع 165 وات به دست آورده، اما این سرعت شارژ احتمالاً مربوط به نسخه‌ای با باتری کوچک‌تر می‌باشد.

نوبیا رد مجیک 8 پرو

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی قرار است بزرگ‌ترین باتری‌ای باشد که تا به حال در یک گوشی هوشمند رد مجیک دیده‌ایم، اما هنوز منتظریم ببینیم این گوشی هوشمند چه قابلیت‌هایی برای شارژ سریع خواهد داشت. هر دو گوشی احتمالاً نام “رد مجیک 8 پرو” را یدک خواهند کشید و از پسوند‌هایی مانند Supreme یا Ultimate یا موارد مشابه برای متمایز کردن آن‌ها استفاده خواهد شد.

در حال حاضر، سوال مهم این است که این گوشی‌ها علاوه بر ظرفیت باتری چه تفاوت‌های دیگری خواهند داشت. در حالی که تقریباً مطمئن هستیم که در هر دو از تراشه پردازشی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا