هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوگل پیکسل 8a با نسخه ضعیف‌تر تنسور G3 در Geekbench ظاهر شد

گوگل پیکسل 8a با نسخه ضعیف‌تر تنسور G3 در Geekbench ظاهر
شد

پیکسل 7 ای (Pixel 7a) گوشی هوشمند میان‌رده فعلی گوگل است که در ماه مه عرضه شد، اما لیست جدید Geekbench منتشر شده تا اولین جزئیات را در خصوص جانشین آن با نام پیکسل 8 ای (Pixel 8a) فاش کند. گوگل پیکسل 8a با اسم رمز Akita اخیراً در لیست نتایج بنچمارک Geekebnch 5 ظاهر شده و بر این اساس مشخص شده که از نسخه ضعیف‌تر و آندرکلاک شده تراشه تنسور G3 استفاده می‌کند. با دیجی رو همراه باشید.

نسخه‌ای از پردازنده تنسور G3 که در پیکسل 8a استفاده شده دارای هسته اصلی با فرکانس 2.91 گیگاهرتز، 4 هسته متوسط با فرکانس 2.37 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف با سرعت 1.7 گیگاهرتز است. برای پردازش گرافیک هم از چیپ Mali G715 استفاده شده است. انتظار می‌رود که تنسور G3 معمولی که مدتی قبل اطلاعات آن فاش شده بود، دارای یک هسته Cortex-X3 با سرعت کلاک 3 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 با فرکانس 2.45 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با سرعت کلاک تا 2.15 گیگاهرتز باشد.

گوگل پیکسل 8a

پیکسل 8a در لیست Geekebnch با 8 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 14 درج شده است. امتیاز این گوشی در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1218 و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز 3175 را به دست آورده است. مابقی مشخصات پیکسل 8a در حال حاضر مشخص نیست و باید منتظر گزارش‌های بعدی بمانیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا