
انتظار میرود این خودرو از فناوری جدیدی بهرهمند باشد. پورشه اخیراً پتنتی ثبت کرده که به راننده اجازه میدهد زاویه کمبر خودرو را تنظیم کند. احتمالاً نمیتوان این کار را در وسط پیچ انجام داد اما حتی تنظیم آن در پارکینگ پیست هم برای آمادهسازی خودرو فوقالعاده است. همچنین انتظار میرود این GT2 RS به سیستم هیبریدی مشابه 911 GTS T-Hybrid مجهز باشد. سیستم T-Hybrid از یک موتور الکتریکی در گیربکس استفاده میکند که ۵5 اسب بخار و ۱50 نیوتن متر گشتاور به خروجی پیشرانهٔ بنزینی اضافه میکند و توسط یک پکیج باطری کوچک 1.9 کیلووات ساعتی تغذیه میشود. علاوه بر این، یک موتور الکتریکی کوچک هم روی شافت توربوشارژر نصب شده تا توربو را قبل از افزایش فشار گازهای اگزوز به چرخش درآورد.