هاست پرسرعت
تکنولوژی

آموزش اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5

آموزش اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5

با اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5 بازی بی‌سیم را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. اگر تا به امروز سعی در وصل کردن هدفون‌های بی‌سیم به پلی استیشن 5 خود داشته اما موفق به این کار نشدید جای نگرانی نیست؛ خوشبختانه ما اینجاییم تا به شما روش‌های انجام این کار را طور کامل آموزش دهیم. پس با ما در ادامه این مقاله در gsxr همراه شوید.

آموزش اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5

در سال‌های اخیر شاهد نبرد بین این‌که آیا هدفون های بلوتوثی بهتر هستند یا هدفون‌های سیمی بودیم. به طور کلی می‌توان گفت هر دو نقاط ضعف و قدرت مختص به خود را دارند اما از آزادی عملی که هدفون‌های بلوتوثی برای کاربر به ارمغان می‌آورند نمی‌توان به سادگی عبور کرد.

اولین چیزی که برای اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5 باید داشته باشید، آداپتور بلوتوثی است. آداپتور بلوتوثی در واقع یک دستگاه USB کوچک است که به سیستم شما وصل شده و سیگنال بلوتوثی را به هدفون‌های بی‌سیم ارسال می‌کنند تا بتواند دستگاه و هدفون را به یکدیگر وصل کند.

آموزش اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5 1

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر انواع مختلفی از دانگل‌ها در بازار برای خرید وجود دارند. برای مثال بعضی از این دانگل‌ها تنها مناسب اتصال با کامپیوتر و لپ‌تاپ هستند. باید دانگل‌های سازگار با کنسول‌ها را تهیه کنید. دانگلی که برای پلی استیشن انتخاب می‌کند باید دکمه همگام‌سازی داشته باشد، پس به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید. در آخر مطمئن شوید که آداپتور بلوتوثی که انتخاب کردید برای دریافت سیگنال‌های صوتی طراحی شده نه برای کنترل بی‌سیم.

ملزومات اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5

آداپتورهای همگام سازی زیادی در بازار وجود دارد که با هر نوع هدفون بلوتوثی به راحتی جفت می‌شوند. اما زا آنجایی که انواع مختلفی از آداپتورهای بلوتوثی مختلفی تا به حال تولید شدند، باید توجه کافی داشته باشید که مدل مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

آموزش اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5 2

هدفون‌های بلوتوثی سونی مدل PS5 PlayStation 5 PULSE 3D دارای گیرنده بلوتوثی اختصاصی هستند، اگر هنوز هدفون تهیه نکردید این مدل می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای تجربه بازی بی‌سیم باشد. قیمت این ست هدفون بالاست به همین دلیل اگر در حال حاضر هدفون بلوتوثی دارید نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت اما عده زیادی از گیمرها بر این باورند که هدفون‌های PS5 5 PULSE 3D ارزش خرید بالایی دارند.

نحوه اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5

برای اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن ابتدا باید آداپتور بلوتوث و هدفون بی‌سیم داشته باشید؛ سپس می‌توانید با انجام مراحل زیر در کمترین زمان هدفون خود را به پلی استیشن متصل کنید:

  1. ابتدا دانگل را از جعبه خارج کرده و آن را به یکی از پورت‌های USB روی پلی استیشن 5 کنید. فرقی نمی‌کند که در این مرحله از پورت‌های جلو یا پشت دستگاه استفاده کنید اما پیشنهاد می‌کنیم که از پورت‌هایی که در جلوی دستگاه قرار دارد کمک بگیرید زیرا مانع کمتری برای رسیدن سیگنال به هدفون وجود خواهد داشت.
  2. حالا با فشردن دکمه همگام سازی به مدت 5 تا 7 ثانیه، دانگل را روی حالت جفت شدن قرار دهید.
  3. هدفون بی‌سیم خود را بردارید و آن را هم روی حالت همگام‌سازی قرار دهید. بعد از گذشت چند ثانیه هدفون باید بتواند به راحتی به دانگل وصل شود و شما با اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن، بازی در حالت بی‌سیم را تجربه خواهید کرد.

اگر هیچ صدایی از طریق هدفون به گوشتان نمی‌رسد، مطمئن شوید که تنظیمات صوتی روی گوشی‌های هدفون تنظیم شده است.

آموزش اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5 3

برای انجام این کار ابتدا به Settings رفته و سپس گزینه Sound و در آخر Audio Output را انتخاب کنید. حالا چک کنید که هدفون‌ شما به عنوان Output Device (دستگاه خروجی صدا) قرار داده شده باشد. در غیر این صورت روی منوی کشویی کلیک کرده و هدفون خود را از لیست انتخاب کنید.

همین حالا بازی از طریق اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن 5 را تجربه کنید

گاهی اوقات نیاز داریم تا بدون کوچک‌ترین صدای اضافی از اطراف، در دنیای بازی غرق شویم و خوشبختانه امروزه تکنولوژی تا جایی پیشرفت کرده که از طریق اتصال هدفون بلوتوثی به پلی استیشن این امکان به ما داده می‌شود. حالا با بازگشت دانگل‌های بلوتوثی به دنیای بازی تنها یک قدم با بازی بی‌سیم فاصله دارید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا