هاست پرسرعت
تکنولوژی

آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال

آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال

در دنیایی که پول را در همه جا می توان یافت این تصور اشتباه است که پول را از زیر پای فیل باید بیرون کشید، به راستی این نگرش را اگر داشته باشیم مطمئنا باید با آرزو هایمان خداحافظی کنیم اما اگر به دنبال چاره کار هستید باید در دوره ارز دیجیتال دکتر صادقی نیا ثبت نام بفرمایید تا قدم به قدم راه سرمایه گذاری را بیاموزید. درست است که دنیای ارز دیجیتال جوان است اما نمی توان گفت وارد شدن در این دنیای کم سن و سال نیازی به حرفه ای رفتار نمودن نداریم چرا که اگر ذره ای هم اطلاعات در این مورد داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که ارز دیجیتال از همان پایه های نخست بر پایه علم و تکنیک بنا نهاده شد و آجر به آجر آن را دانشمندان و متخصصین به طور هوشمندانه بنا نمودند. در دنیایی که همه افراد باهوش دور هم هستند و با هم رقابت دارند، حداقل باید اطلاعات اولیه ای داشت تا بتوان در این عرصه وارد شد، به هر روی فرض بر این است که شما آموزش اولیه را دیده اید و حال تصمیم گرفته اید تا وارد سرمایه گذاری در کریپتو کارنسی شوید.

مراحل آموزش ورود به ارز دیجیتال

اولین مرحله برای خرید در دنیای مجازی، مانند دنیای حقیقی خودمان، داشتن پول است تا شما سرمایه نداشته باشید نمی توانید خرید کنید در آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود که سرمایه زیادی برای شروع نیاز نیست، اما یک حداقل باید باشید تا صرافی برای شما ارز دیجیتال بخرد.  مرحله بعدی انتخاب صرافی مطمئن و قابل اطمینان است که شما با تکیه بر ایشان ارز دیجیتال تهیه کنید و آن ها ارز را به کیف پول دیجیتال تان واریز کنند، این مرحله هم باید با نظارت افراد خوش نام و با تجربه در این زمینه باشد که با راهنمایی درست سرمایه شما را برای تان به ارز دیجیتال تبدیل کند، بسیاری از اوقات صرافی می تواند به کیف پول دیجیتال تان دسترسی داشته باشد که این خطرناک است.

البته که یکی از بهترین راه های آموزش ارز دیجیتال، استفاده از دوره های ارز دیجیتال می باشد. بهترین دوره ارز دیجیتال در سطح وب میتوان یافت از جمله دوره های آموزش ارز دیجیتالب دکتر صادقی نیا می باشد که راه ورود به بازار ارز دیجیتال را برای شما هموار می کند.

صرافی های زیادی این کار را برای شما انجام می دهند در هر کشور صرافی های زیادی وجود دارد این صرافی ها یک دستمزد می گیرند و کار تبدیل پول شما به رمز ارز را انجام می دهند چون همه چیز را شما به ایشان می سپارید ممکن است بتوانند خیلی کار ها انجام دهند که قابل پیش بینی برای تازه کار ها نیست.

آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال

حتما متوجه شدید برای حفظ پول تان به یک کیف پول نیاز دارید که کیف پول برای هر رمز ارز جداگانه تعریف می گردد، در واقع منظور از کیف پول در دنیای ارز دیجیتال، فضای خصوصی است که قفل آن یکسری رمز است که سیستم به شما می دهد، با تعداد روز افزون رمز ارز ها و دنیای مجازی غیر متمرکز رمز ارز حتما نیاز به چارچوب هایی دارید که در این حدود حرکت کنید و بی گدار به آب نزنید.

اگر پرس و چو کنید حتما به افرادی برخورد می کنید که متهورانه در یک ارز سرمایه گذاری نموده اند اما بعد از آن متوجه شده اند در اساس نامه پنهان آن شبکه، به صورت مخفیانه تعهدات غیر قابل باوری را از کاربر گرفته اند، برای این مورد مثالی می آوریم، فرض کنید شما اقدام به خرید یک ساختمان می کنید و بدون خواندن قرار داد یا مثلا تمام صفحات قرارداد امضاء می کنید.

اما بعدا متوجه تقلب در موارد قرارداد می شوید شما فقط پول را پرداخته اید و در قبال آن ساختمانی به نام شما نشده است، هزاران مثال در این مورد می توان زد تا آگاهانه تر و زیر نظر کارشناس و اساتید مجرب قدم برداریم تا متضرر نشویم، سه حالت دارد:

  1. تا به حال وارد شده اید و متضرر نشده اید که جای شکر گزاری دارد اما برای ادامه راه حتما از مجربان مشاوره بگیرید.
  2. قبلا وارد دنیای مجازی رمز ارز شده اید و به اصطلاح باخت داده اید که بهتر است استاپ کنید و بقیه راه را قبل از آموزش رها کنید.
  3. هنوز وارد رمز ارز نشده اید و نیاز دارید آموزش ببینید.

به هر روی تا این جا گفتیم برای وارد شدن به دنیای مجازی و جذاب رمز ارز ها نیاز به سرمایه، صرافی و کیف پول دارید تا تجارت الکترونیک مجازی خود را شروع کنید، لازم به ذکر است کلید کیف پول خود را هرگز نباید در اختیار دیگران قرار دهید و اعتماد نمودن در این زمینه بسیار خطرناک است و ممکن است برای شما گران تمام شود.

آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال

انتخاب رمز ارز برای آموزش ورود به ارز دیجیتال

حال به قسمت اصلی می رسیم چه رمز ارزی را انتخاب کنیم و پول مان را به چه رمز ارزی تبدیل کنیم تا به سود دهی برسیم، چه موقع رمز ارز را بخریم که در حالت ارزان ترین حالت باشد، چقدر از حداقل گفته شده بیشتر پول بگذارم و همان طور که گفته شد چه رمز ارزی را بخرم؟

برای دانستن پاسخ این سوالات به کسانی نیاز داریم که به آن ها تکیه کنیم تا سرمایه مان را هرچند اندک از دست ندهیم، در آموزش ورود به ارز دیجیتال باید چهار آیتم اساسی را بیاموزیم:

  1. تحلیل فاندامنتال و بنیادین دنیای رمز ارز ها
  2.  تحلیل تکنیکال که چقدر و چه موقع بخریم و چه موقع بفروشیم، چه موقع برداشت کنیم و چقدر برداشت نماییم و احیانا برای سرمایه گذاری بعدی چه رمز ارزی بهتر است همان رمز ارز قبلی یا جدید
  3. مدیریت سرمایه که احساسی عمل نکنیم و به اصطلاح یکباره همه تخم مرغ هایمان را در یک سبد نگذاریم در روش آموزش ارز دیجیتال دکتر صادقی نیا بر این قسمت بسیار تاکید می شود تا فالوور ها متضرر نشوند.
  4. روانشناسی معامله گری که به شما ثابت قدم بودن را می آموزاند که با دو عامل درونی مبارزه کنید و کنار بگذارید
  • ترس
  • طمع
  • اگر بترسیم نمی توانیم به درستی تحلیل کنیم و مدام باید سرمایه را بدون آنالیز خارج کنیم و نمی توانیم صحیح عمل کنیم، اگر طمع کنیم ممکن است در گلو گاه ها خود را در ریسک بیندازیم و سرمایه زیادی را گذاشته و بدون تحلیل در زمان کوتاهی با پایین و بالا شدن بازار ضرر زیادی را متحمل شویم، لطفا برای درست قدم برداشتن در این راه دوره ارز دیجیتال دکتر صادقی نیا را دنبال کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا