هاست پرسرعت
تکنولوژی

آنر مجیک پد 13 و آنر مجیک واچ 4 رونمایی شدند

آنر مجیک پد 13 و آنر مجیک واچ 4 رونمایی شدند

آنر روز گذشته رویدادی را در چین برگزار کرد که محوریت اصلی آن گوشی تاشو مجیک وی 2 (Magic V2) بود. اما این برند در کنار جدیدترین مدل تاشو خود از یک تبلت رده بالا و یک ساعت هوشمند مجهز به eSIM نیز رونمایی کرد که این محصولات به ترتیب مجیک پد 13 (MagicPad 13) و مجیک واچ 4 (Magic Watch 4) نام دارند.

مشخصات و ویژگی‌های آنر مجیک پد 13

ابتدا از مجیک پد 13 شروع می‌کنیم. این محصول اولین تبلت آنر با سیستم عامل MagicOS 7.2 است و این حرف بدان معنی است که برای اولین بار قرار است مجموعه نرم افزارهای اداری آنر را تجربه کنیم. از ابزارهای این مجموعه می‌توان به آنر داکس (Honor Docs) که یک برنامه پردازشگر کلمه (همانند مایکروسافت ورد) است و همچنین یک برنامه یادداشت‌برداری به نام Honor Notes اشاره کرد.

آنر مجیک پد 13

مجیک پد 13 در رنگ‌های آبی آسمانی، خاکستری و کرم عرضه می‌شود. در قسمت جلوی بدنه می‌توان یک صفحه نمایش بزرگ 13 اینچی را مشاهده کرد که از نوع IPS LCD بوده و وضوح 2880 در 1840 پیکسل را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه‌سازی متغیر است که می‌تواند بین حالت‌های 30، 48، 50، 60، 90 و 120 هرتز سوییچ کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی نیز حداکثر برابر 240 هرتز می‌باشد. صفحه نمایش مجیک پد 13 قابلیت نمایش تصاویر HDR10 با 1.07 میلیارد رنگ را دارا بوده و طیف رنگی DCI-P3 را به طور کامل پوشش می‌دهد. آنر ادعا می‌کند که این پنل دارای دقت رنگ فوق العاده‌ای بوده و حداکثر روشنایی 700 نیت دارد. همچنین، از این صفحه نمایش با عنوان IMAX-Enhanced یاد شده است.

مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت می‌باشد تجربه صوتی است. مجیک پد 13 در مجموع دارای 8 بلندگو و 4 میکروفون داخلی است و بنا به ادعای آنر، اولین سیستم صوتی فضایی سه‌بعدی را در صنعت موبایل ارائه می‌کند که نیازی به هدفون ندارد.

آنر مجیک پد 13

آنر یک قلم دیجیتال جدید با نام مجیک پنسیل 3 (Magic Pencil 3) را نیز به طور خاص برای مجیک پد 13 طراحی کرده است. این قلم دارای پوششی سازگار با پوست و بافتی مات است. مجیک پنسیل 3 دارای 4096 سطح حساسیت فشار و تاخیر 2 میلی ثانیه‌ای بوده و به کمک آن کاربران مجیک پد 13 می‌توانند اشیاء و متون را در صفحه تبلت انتخاب کرده و آن‌ها را در برنامه‌ها کپی کرده و جای‌گذاری کنند. همچنین، به کمک مجیک پنسیل 3 می‌توان هر رنگی را از هر جایی در رابط کاربری انتخاب کرده و در برنامه‌های طراحی از آن استفاده کرد. به این ترتیب، می‌توانید هر رنگی را که نظرتان را جلب کرده انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مجیک پد 13 در داخل بدنه خود به تراشه پردازشی اسنپدراگون 888 مجهز شده که زمانی جزو بهترین‌ها بود اما الان دیگر قدیمی شده است. البته، هنوز هم برای اجرای اغلب بازی‌ها و برنامه‌ها کافیست و به راحتی می‌تواند از عهده کارهای روزمره بربیاید. در کنار این پردازنده قدرتمند، 8، 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم نیز وجود دارد که برای یک تبلت واقعاً ایده‌آل است. به لطف این سخت افزار قدرتمند، می‌توان بسیاری از کارهای تخصصی مانند ویرایش ویدیوهای HDR را مستقیماً در داخل خود تبلت انجام داد (به طور طبیعی، مجیک پنسیل 3 در اینجا نیز بسیار به درد می‌خورد و مفید است). پورت USB 3.2 Gen 1 نوع C که روی این تبلت تعبیه شده، هم برای اتصال حافظه‌های جانبی مناسب است و هم می‌تواند خروجی 4k با نرخ 60 فریم بر ثانیه را در یک مانیتور اکسترنال نمایش دهد.

آنر مجیک پد 13

در قسمت دوربین، مجیک پد 13 در پشت بدنه خود به یک ماژول تک لنزه با سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده که از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و یک لنز با گشودگی دیافراگم f/2.0 در جلوی آن قرار گرفته است. در قسمت جلوی بدنه هم یک دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و گشودگی دیافراگم f/2.2 در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آنر مجیک پد 13 به لطف باتری بزرگ و 10050 میلی آمپر ساعتی خود می‌تواند روزها کار کند و هر زمان هم نیاز به شارژ مجدد بود با شارژر 66 وات می‌توان این کار را در کمترین زمان انجام داد.

آنر مجیک پد 13 از امروز برای پیش سفارش در دسترس قرار گرفته و قرار است از 20 ژوئیه (22 تیر) رسماً وارد بازار شود. قیمت این تبلت از 2999 یوان (376 یورو) برای مدل 8/256 گیگابایتی شروع می‌شود و به 3299 یوان (415 یورو) و 3699 یوان (465 یورو) برای مدل‌های 12/256 گیگابایتی و 16/512 گیگابایتی می‌رسد. لوازم جانبی این تبلت شامل صفحه کلید تاشو و قلم مجیک پنسیل 3 نیز به ترتیب با قیمت‌های 75 یورو و 62 یورو به فروش می‌رسد.

مشخصات و ویژگی‌های آنر مجیک واچ 4

آنر مجیک واچ 4

آنر مجیک واچ 4 اولین پوشیدنی هوشمند مبتنی بر MagicOS است. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش امولد 1.75 اینچی با وضوح 450 در 390 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز بهره می‌برد که در داخل یک قاب فلزی از جنس آلومینیوم سری 6 قرار گرفته است. یکی از مهمترین نقاط قوت مجیک واچ 4، پشتیبانی آن از سیم کارت است (از نوع eSIM) که به کاربر امکان می‌دهد مستقل از گوشی به برقراری تماس‌ بپردازد.

آنر واچ 4 از سیستم استندبای دوگانه هوشمند بهره می‌برد و به این ترتیب قادر است تا 10 روز در حالت آماده به کار باقی مانده و در عین حال اعلان‌ها را نیز دریافت کند.

برای کسانی که به حفظ تناسب اندام خود علاقه دارند، مجیک واچ 4 ویژگی‌های جالبی دارد. این ساعت هوشمند امکان ردیابی 85 حالت ورزشی و 12 تمرین حرفه‌ای را دارا بوده و همچنین می‌تواند سلامت شما را با غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی، نظارت بر آپنه خواب، و به طور کلی، نظارت بر چرخه خواب، ردیابی کند.

آنر مجیک واچ 4 با قیمت 999 یوان (125 یورو) به فروش می‌رسد و می‌توان آن را در یکی از رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی انتخاب کرد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا