هاست پرسرعت
تکنولوژی

اینفینیکس هات 30 فایو جی با پردازنده دیمنسیتی 6020 و نمایشگر 120 هرتز معرفی شد

اینفینیکس هات 30 فایو جی با پردازنده دیمنسیتی 6020 و نمایشگر
120 هرتز معرفی شد

اینفینیکس هات 30 فایو جی (Infinix Hot 30 5G) امروز به عنوان جانشین مدل سال گذشته اینفینیکس هات 20 فایو جی رونمایی شد. پیشنهاد جدید و مقرون به صرفه برند اینفینیکس، از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 6020 همراه با حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این گوشی مجهز به صفحه نمایش حفره‌دار با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است و توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. این مدل دارای یک دوربین دوگانه پشتی با پشتیبانی از فناوری هوش مصنوعی است که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دارد.

مشخصات اینفینیکس هات 30 فایو جی

گوشی دو سیم‌کارته (نانو) اینفینیکس هات 30 فایو جی سیستم عامل XOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند و در جلوی بدنه خود یک صفحه نمایش 6.78 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 580 نیت دارد. این نمایشگر دارای یک حفره است که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. گفته می‌شود که صفحه نمایش اینفینیکس هات 30 فایو جی 15 درصد روشنایی بیشتری نسبت به نمایشگر مدل سال قبل ارائه می‌دهد.

اینفینیکس هات 30 فایو جی

در داخل بدنه، تراشه 7 نانومتری دیمنسیتی 6020 از محصولات مدیاتک وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده داشته و با 8 گیگابایت حافظه رم همراه شده است که برای محصولی در این رده قیمت مناسب است. البته، با ویژگی رم مجازی اختصاصی اینفینیکس موسوم به Memfusion، می‌توان از فضای خالی حافظه داخلی به عنوان حافظه رم استفاده کرد (حداکثر تا 16 گیگابایت).

برای عکاسی و فیلمبرداری، اینفینیکس هات 30 فایو جی به تنظیمات دوربین دوگانه با فناوری هوش مصنوعی مجهز شده و یک فلاش چهارگانه LED هم دارد. سنسور اصلی دوربین پشتی دارای وضوح 50 مگاپیکسل است و سنسور دوم به طور ویژه به عملکرد هوش مصنوعی اختصاص دارد که البته نوع دقیق آن مشخص نشده است. عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی هم توسط دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه مدیریت می‌شوند. این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت میکرو اس دی می‌توان آن را تا 1 ترابایت دیگر نیز ارتقا داد.

اینفینیکس هات 30 فایو جی

گزینه‌های اتصال در این گوشی هوشمند شامل فایو جی، NFC، پورت USB Type-C، بلوتوث و وای-فای است. اینفینیکس هات 30 فایو جی دارای حسگر نور محیطی، قطب‌نمای الکترونیکی، سنسور G، ژیروسکوپ و حسگر مجاورت است. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت هم در کناره بدنه برای احراز هویت وجود دارد. این گوشی توانسته استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را نیز به دست آورد. همچنین دارای بلندگوهای دوگانه مجهز به فناوری DTS است.

اینفینیکس یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را روی اینفینیکس هات 30 فایو جی تعبیه کرده که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود باتری این گوشی با یک بار شارژ، می‌تواند تمام روز را به راحتی کار کند. در انتها بد نیست به اندازه و ابعاد بدنه هم اشاره کنیم که 76.51 در 168.51 در 9.9 میلی متر و وزن آن نیز 215 گرم می‌باشد.

اینفینیکس هات 30 فایو جی

قیمت اینفینیکس هات 30 فایو جی

اینفینیکس هات 30 فایو جی در دو رنگ مشکی و آبی تولید شده و قیمتی که برای نسخه پایه آن با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در نظر گرفته شده در حدود 152 دلار است. قیمت مدل رده بالای این گوشی هم که از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد، 164 دلار تعیین شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا