هاست پرسرعت
تکنولوژی

آنر مجیک VS برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی شد؛ رقیب ارزان زد فولد 4

آنر مجیک VS برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی شد؛ رقیب ارزان زد فولد 4

بالاخره اولین گوشی تاشو کمپانی آنر یعنی آنر مجیک VS برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی شد و قرار است به زودی در خارج از چین نیز به فروش برسد. این شرکت طی کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023) اعلام کرد که مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از گوشی تاشو مجیک VS با قیمت 1599 یورو (حدود 1690 دلار) در دسترس خریداران جهانی خواهد بود. این گوشی از ماه ژوئن (خرداد 1402) در بریتانیا در دسترس خواهد بود، اما تاریخ عرضه در سایر بازارهای جهانی هنوز اعلام نشده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که رقیب اصلی آنر مجیک VS، یعنی گلکسی زد فولد 4 سال گذشته با قیمت 1799 یورو (1799 دلار) وارد بازار شده بود.

آنر مجیک VS

در کنار آنر مجیک VS، این شرکت یک سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار سنتی‌تر را هم معرفی کرده که بهترین مدل آن یعنی آنر مجیک 5 پرو دارای قیمت 1199 یورو (حدود 1267 دلار) برای مدل 12/512 گیگابایتی بوده و در ماه مه (اردیبهشت 1402) در بریتانیا در دسترس خواهد بود. و زمانی در فصل بهار 1402 نیز در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. همچنین مدل استاندارد مجیک 5 با قیمت 899 یورو (حدود 950 دلار) برای مدل 8/256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

  • آنر مجیک 5 و مجیک 5 پرو معرفی شدند؛ دوربین سفارشی و نمایشگر حیرت انگیز

آنر مجیک VS

با توجه به اینکه آنر مجیک VS سال گذشته در چین عرضه شده بود، شگفتی چندانی در مورد سخت افزار آن وجود ندارد و تقریباً همه چیز را در موردش می‌دانیم. این گوشی تاشو بسیار شبیه به گلکسی زد فولد 4 سامسونگ بوده و تبلت کوچکی است که می‌توان آن را از وسط تا کرد تا شبیه یک گوشی هوشمند سنتی شود. صفحه نمایش داخلی آن 7.9 اینچی با نسبت تصویر تقریباً مربعی 10.3 به 9 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است، در حالی که صفحه نمایش بیرونی اندازه 6.45 اینچی داشته و از نسبت تصویر 21 به 9 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برخوردار می‌باشد.

آنر مجیک VS

آنر معتقد است که اولین گوشی تاشو این شرکت دارای چند مزیت کلیدی نسبت به مدل مشابه سامسونگ است. اول اینکه با ضخامت 12.9 میلی متری در حالت تا شده، تاحدودی نازک‌تر از زد فولد 4 است، چرا که گوشی تاشو سامسونگ حتی در نازک‌ترین نقطه خود ضخامت 14.2 میلی متری دارد. دومین مورد هم این است که مجیک VS هنگام بسته شدن بهتر تا می‌شود و فاصله کمتری بین دو طرف آن باقی می‌ماند. و در نهایت، مکانیزم تاشو آنر 400000 تست شده و دوام دارد که دو برابر چیزی است که سامسونگ برای دستگاه‌های خود تبلیغ می‌کند! آنر می‌گوید که این دفعات تا شدن برای 10 سال کارکرد گوشی کافی است و حتی اگر روزی 100 بار هم گوشی خود را باز و بسته کنید، صدمه‌ای نخواهد دید.

آنر مجیک VS

از نظر مشخصات فنی، مجیک VS از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند که پرچمدار سال گذشته کوالکام بود و امسال جای خود را به اسنپدراگون 8 نسل 2 داده است. برای تأمین انرژی هم از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات استفاده شده است. در پشت بدنه سه لنز دوربین وجود دارد (یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی) و یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم در جلوی بدنه تعبیه شده است. آنر در کنفرانس خود هیچ اشاره‌ای به رتبه‌بندی IP نکرده و طبیعتاً نباید انتظار ضد آب بودن را از مجیک VS داشت. این در حالی است که گلکسی زد فولد 4 گواهینامه IPX8 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کسب کرده و از این حیث یک نقطه قوت بزرگ دارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا