هاست پرسرعت
تکنولوژی

آنر X6a با نمایشگر 90 هرتز و دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

آنر X6a با نمایشگر 90 هرتز و دوربین 50 مگاپیکسل معرفی
شد

اوایل این ماه به شما اطلاع دادیم که آنر در حال ساخت یک گوشی هوشمند جدید است و حال این محصول با عنوان «آنر ایکس 6 ای» (Honor X6a) در بریتانیا در دسترس قرار گرفته است. این گوشی جانشین مستقیم آنر X6 است که در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه شده بود و صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی بالاتر، باتری بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تر را به ارمغان می‌آورد. با ما در دیجی رو همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های آنر X6a؛ جدیدترین پیشنهاد میان‌رده آنر

آنر X6a

آنر X6a در قسمت جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 6.56 اینچی از نوع TFT LCD با وضوح 720 در 1612 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز مجهز شده است. این دستگاه از تراشه پردازشی مدیاتک هلیو جی 36 استفاده کرده و در کنار آن با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. شایان ذکر است که فضای ذخیره‌سازی از طریق شیار کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء است. این گوشی همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون می‌باشد.

در پشت بدنه آنر X6a یک دوربین سه‌گانه را می‌توان مشاهده کرده که به همراه فلاش LED در داخل یک ماژول مربعی در گوشه بالای سمت چپ قرار گرفته است. سنسور اصلی دوربین دارای وضوح 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است و در کنار آن یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق وجود دارد.

آنر X6a

در بخش نرم افزاری، سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری Honor Magic UI 7.1 به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده و برای تأمین انرژی هم از یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات استفاده شده است.

آنر X6a در رنگ‌های مشکی و فیروزه‌ای و با قیمت 130 پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی وارد سایر مناطق خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا