هاست پرسرعت
تکنولوژی

ضبط ویدیوی 8K با بیت ریت بالا در گلکسی اس 23 اولترا غیرفعال شد!

ضبط ویدیوی 8K با بیت ریت بالا در گلکسی اس 23 اولترا غیرفعال
شد!

گلکسی اس 23 اولترا در حال حاضر بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی به واسطه مجهز بودن به دوربین چهارگانه پشتی با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کاربران روی قابلیت ضبط ویدیوی 8K با آن حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

اما خبر بد اینکه پس از به‌روزرسانی نرم‌افزاری ماه ژوئن، کاربران گلکسی اس 23 اولترا گزارش داده‌اند که قابلیت ضبط ویدیوی 8K با استفاده از حالت بیت ریت بالا دیگر در دسترس نیست! گزینه مربوط به این ویژگی کماکان در منوی دوربین وجود دارد، اما کلید آن خاموش و به رنگ خاکستری است. در لیست تغییرات به‌روزرسانی مذکور هیچ اشاره‌ای به این مورد نشده و توضیحی نیز از جانب سامسونگ ارائه نگردیده است.

گلکسی اس 23 اولترا

برخی معتقدند که گزینه بیت ریت بالا به دلیل مشکلاتی که برای پایداری سیستم دوربین به وجود می‌آورد، غیرفعال شده است. کاربران گزارش داده‌اند که گاهی اوقات ضبط ویدیوهای 8K منجر به وقفه‌هایی شده و فیلم‌ها متلاطم و آشفته به نظر می‌رسند. شاید به همین دلیل بوده که سامسونگ تصمیم گرفته این ویژگی را تا زمانی که راهی برای حل مشکل پیدا نکرده، غیرفعال کند.


بیشتر بخوانید:

  • با 8 مورد از بهترین ویژگی‌های «گلکسی اس 23 اولترا» آشنا شوید
  • 8 دلیل برای نخریدن گلکسی اس 23 اولترا

در هر صورت، بهتر بود سامسونگ حداقل توضیحی را در لیست تغییرات ذکر می‌کرد یا بیانیه‌ای را در این زمینه منتشر می‌کرد. البته، باید اشاره کنیم با وجود اینکه ضبط ویدیوی 8K در حالت بیت ریت بالا غیرفعال شده، ضبط عادی 8K به طور کلی در دسترس است، اما کیفیت پایین‌تری دارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا