هاست پرسرعت
تکنولوژی

آنر X7a با نمایشگر 90 هرتز و باتری 6000 میلی آمپری عرضه شد

آنر X7a با نمایشگر 90 هرتز و باتری 6000 میلی آمپری عرضه شد

کمپانی چینی آنر امروز به صورت کاملاً بی‌سروصدا از یک گوشی مقرون به صرفه جدید در کشور خود رونمایی کرد. این محصول که آنر X7a نام دارد، یک پیشنهاد مناسب برای خریدارانی با بودجه محدود بوده و در عین مشخصات و ویژگی‌های معقول و مناسبی را نیز ارائه می‌کند.

آنر X7a دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس و یک بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی خود است. نرخ تازه‌سازی پنل نمایشگر این گوشی 90 هرتز است که باعث هر چه روان‌تر شدن انیمیشن‌ها می‌شود. همچنین، کسب گواهینامه TUV Rheinland نیز محافظت حداکثری از چشم را تضمین می‌کند. این گوشی مجهز به یک ماژول دوربین مستطیل شکل بر روی پنل پشتی خود است و اسکنر اثر انگشت آن هم در کناره بدنه و داخل دکمه پاور تعبیه شده است.

آنر X7a

دوربین پشتی چهارگانه آنر X7a شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلوی بدنه و داخل بریدگی نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد.

آنر X7a

در داخل بدنه، آنر X7a به یکی از پردازنده‌های مدیاتک با شماره مدل MT6765H مجهز شده که در واقع همان هلیو G37 است. رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند ارزان قیمت هستند که البته مورد دوم را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 1 ترابایت دیگر ارتقاء داد. این گوشی انرژی خود را از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات می‌گیرد و در بخش نظر نرم‌افزاری نیز به رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 مجهز شده است.

آنر X7a

گزینه‌های اتصال در آنر X7a شامل 4G، وای-فای، بلوتوث نسخه 5.1، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است. آنر X7a دارای برچسب قیمت 799 یوان (116 دلار) بوده و در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی و مشکی روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند در حال حاضر از طریق وب سایت رسمی شرکت سازنده در کشور چین در دسترس خریداران می‌باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا