هاست پرسرعت
تکنولوژی

آپدیت جدید واتساپ عرضه شد؛ اضافه شدن کپشن نویسی و آواتار متا

آپدیت جدید واتساپ عرضه شد؛ اضافه شدن کپشن نویسی و آواتار متا

به تازگی آپدیت جدیدی برای نسخه اندروید واتساپ، به عنوان یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های پیام‌رسان جهان، در دسترس قرار گرفته است. این آپدیت شامل بهبودهای جدیدی است که قابلیت‌ها و عملکرد برنامه را بهبود می‌بخشند. واتساپ تلاش زیادی کرده تا ویژگی‌ها را در همه نقاط جهان در دسترس کاربران قرار دهد، با این حال، برخی از ویژگی‌ها در حال حاضر مرحله تست بتا را پشت سر می‌گذارند و به زودی منتشر خواهند شد. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به جزئیات آپدیت جدید واتساپ و ویژگی‌هایی اضافه شده به آن بیندازیم.

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن واتساپ برای اندروید دارای شماره نسخه 2.23.3.77 بوده و چندین ویژگی جدید را به این پلتفرم پیام‌رسان اضافه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند هنگام ارسال تصاویر و اسناد، کپشن یا زیرنویس هم به آن اضافه کنند. همچنین، در این نسخه می‌توان توضیحات بیشتری برای گروه نوشته و به این ترتیب آن را برای مخاطبان بهتر توصیف کرد. علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند تا 100 تصویر و ویدیو را به صورت همزمان ارسال کنند (قبلاً فقط امکان 30 مورد به صورت همزمان وجود داشت).

آپدیت جدید واتساپ

اما مطمئناً یکی از جذاب‌ترین تغییرات انجام شده در آپدیت جدید واتساپ، اضافه شدن آواتار متا است. کاربران اکنون می‌توانند از آواتار استفاده کرده، آن را بر اساس سلیقه خود شخصی‌سازی کنند و سپس از این آواتار برای استیکرها و تصاویر پروفایل استفاده کنند. با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) و سپس آواتار (Avatar) و در نهایت کلیک کردن بر روی گزینه Get started می‌توانید از این ویژگی جذاب استفاده کنید.

این به‌روزرسانی علاوه بر این قابلیت‌های جدید، شامل رفع باگ‌های متعدد و بهبود عملکرد نیز می‌باشد که در نتیجه آن‌، تجربه کلی واتساپ روان‌تر و قابل اعتمادتر می‌شود. اگر چه آپدیت جدید واتساپ در حال حاضر فقط برای کاربران اندرویدی در دسترس است، اما احتمالاً ویژگی‌های مشابه در نهایت برای کاربران iOS نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا