هاست پرسرعت
تکنولوژی

افشای اولین اطلاعات از گوشی میان‌رده وان پلاس نورد 3

افشای اولین اطلاعات از گوشی میان‌رده وان پلاس نورد 3

گوشی‌های سری نورد وان پلاس به واسطه قیمت مقرون به صرفه‌تری که نسبت به مدل‌های پرچمدار دارند، در چند سال اخیر به شدت مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند. از همین رو ساخت هر ساله نسخه‌های جدید در این سری به امری عادی تبدیل شده و امسال هم منتظریم تا وان پلاس نورد 3 (OnePlus Nord 3) را امتحان کنیم. با اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی در خصوص این گوشی منتشر نشده اما ظاهراً امروز مشخصات آن از طریق منبعی ناشناس به بیرون درز کرده و در ادامه می‌توانیم به مرور این مشخصات بپردازیم. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس گزارش امروز، گفته می‌شود گوشی وان پلاس نورد 3 دارای صفحه نمایش امولد 6.5 اینچی با وضوح تصویری فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 10 هرتز خواهد بود. ظاهراً پردازنده‌ای هم که برای این گوشی در نظر گرفته شده از محصولات مدیاتک و یکی از مدل‌های دیمنسیتی 8100 یا دیمنسیتی 8200 خواهد بود.

در مورد میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی اطلاعاتی وجود ندارد، اما گفته شده که در بخش دوربین شاهد یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا OIS و یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی (احتمالاً از نوع فوق عریض) خواهیم بود و تکمیل کننده ماژول سه‌گانه پشتی نیز یک سنسور با وضوح پایین خواهد بود که احتمالاً برای کارکردهایی نظیر تشخیق عمق کاربرد دارد. در جلوی بدنه هم به وجود یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره شده است.

وان پلاس نورد سی ای 3
وان پلاس نورد 3 محصولی متفاوت از وان پلاس نورد سی ای 3 خواهد بود.

وان پلاس نورد 3 انرژی مورد نیاز خوود را از یک باتری 4500 یا 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین کرده و برای شارژ آن نیز از حداکثر توان 100 وات پشتیبانی خواهد کرد.

توجه داشته باشید که وان پلاس نورد 3 با وان پلاس نورد سی ای 3 (OnePlus Nord CE 3) کاملاً متفاوت است و نباید شایعاتی را که در مورد گوشی دوم منتشر می‌شوند با نورد 3 اشتباه گرفت. طبق آخرین اخبار، وان پلاس نورد سی ای 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده و از خروجی تصویر HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، گفته می‌شود که این گوشی به تراشه پردازشی اسنپدراگون 695 با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد بود. در بخش دوربین نیز صحبت از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی به میان آمده است که احتمالاً یکی از آن‌ها برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو کاربرد خواهد داشت.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا