هاست پرسرعت
تکنولوژی

شایع ترین ارور های اپل آیدی و راه حل رفع آن

شایع ترین ارور های اپل آیدی و راه حل رفع آن

کاربران گوشی های آیفون با استفاده از اپل آیدی و حساب کاربری که نزد کمپانی اپل می سازند، امکان استفاده از قابلیت های بیشتری همچون ثبت سفارش، بکاپ گیری از گوشی، دانلود اپلیکیشن و … را دارند. اما ممکن است هنگام ساخت اپل آیدی با مشکلاتی مواجه شوید که در این مقاله به بیان و راه حل رفع آن ها می پردازیم.

خطای Incorrect Apple ID or Password و رفع آن

در صورت وارد کردن اشتباه اپل آیدی یا رمز عبور با خطای Incorrect Apple ID or Password مواجه می شوید. برای برطرف کردن این خطا باید در ابتدا از صحت وارد کردن صحیح اطلاعات اپل آیدی اطمینان کامل داشته و با دقت این کار را انجام دهید.

از طرفی توجه داشته باشید که در برخی از مواقع کاربر قصد دارد برنامه ای را به روز رسانی کند که با اپل آیدی دیگری گرفته شده است، در این حالت باید رمز اپل آیدی که برنامه با آن گرفته شده را وارد کنید. در چنین شرایطی باید ابتدا برنامه را پاک کرده و پس از آن با اپل آیدی خودتان مجددا اقدام به دانلود برنامه نمایید.

خطای cannot connect to itunes store و رفع آن

خطای cannot connect to itunes store به دلیل عدم برقراری ارتباط میان سرور های اپل و دستگاه کاربر ایجاد شده و در اپل آیدی مشکلی وجود ندارد. اختلال در سرور ها، وجود تحریم ها و … می تواند از دلایل این مشکل باشد که برای رفع آن چند راه وجود دارد.

ابتدا سعی کنید که حتما از یک اینترنت پرسرعت استفاده کنید تا ببینید مشکل حل می شود یا خیر. در صورتی که این مشکل همچنان وجود داشت، گوشی را ریستارت کرده و مجددا چک کنید. اگر از وای فای استفاده می کنید، مودم را خاموش و پس از چند دقیقه روشن کنید تا مجددا اتصال برقرار شود. اگر اینترنت سیم کارت است، گوشی را روی حالت پرواز قرار داده و آن را ریستارت کنید.

خطای This Apple ID is not Active و رفع آن

This Apple ID is not Active را می توان گفت دردسرساز ترین خطای اپل آیدی است که برای رفع آن باید به بخش پشتیبانی اپل مراجعه کنید. اما باید جواب های درستی که برای ساخت اپل آیدی به سوالات امنیتی خاص پاسخ دادید را به یاد آورید.

شایع ترین ارور های اپل آیدی و راه حل رفع آن

با پاسخ صحیح به این سوالات امنیتی می توانید اپل آیدی مسدود شده را به راحتی بازگردانید. لازم به ذکر است که این پروسه معمولا خارج از عهده ی کاربر عادی است و بهتر است که از دستکاری های ناشیانه دوری کنید، در عوض به یکی از شعب نمایندگی آیفون مراجعه نمایید.

خطای There was an error trying to connect to Apple ID Server و رفع آن

این خطا همچون خطای cannot connect to itunes store بوده و برای رفع آن باید دو دکمه Power و Home را به صورت همزمان نگه دارید تا آرم اپل به روی صفحه ظاهر شود. علاوه بر آن مودم را خاموش و پس از گذشت حداقل یک دقیقه آن را مجددا روشن کنید.

خطای Verification Required و رفع آن

برخی از مواقع که اقدام به دانلود برنامه رایگان می کنید ممکن است با خطای Verification Required مواجه شوید. البته معمولا این خطا هنگامی رخ می دهد که اقدام به تغییری در اپل آیدی همچون تغییر رمز عبور، تغییر اطلاعات امنیتی و … کرده باشید.

شایع ترین ارور های اپل آیدی و راه حل رفع آن

برای رفع این مشکل روی گزینه Continue کلیک کنید تا به صفحه Payment Information یا اطلاعات پرداخت هدایت شوید. در این صفحه به روی گزینه Done کلیک کرده تا دانلود شروع شود. اما در صورتی که با خطای For assistance contact itunes رو به رو شدید باید آی پی خود را به خارج از ایران تغییر داده و مجددا گزینه Done  را بزنید.

چگونه با ایمیل و سوالات امنیتی، اپل آیدی فراموش شده را باز کنیم؟

اگر ورود دو مرحله ای به اپل آیدی را روشن نکرده باشید می توانید با سوالات امنیتی و یا ایمیل آدرس این مشکل را به راحتی رفع کنید. در واقع این روش یکی از 5 ترفند مخفی استفاده از اپل آیدی  است که برای انجام آن مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

– ابتدا وارد سایت https://iforgot.apple.com شوید، ایمیل اپ آیدی را وارد کرده و Continue را بزنید.

– گزینه Get an Email یا Answer security questions را انتخاب، Continue را زده و در نهایت Done را انتخاب کنید.

– حال به جعبه دریافت ایمیل های خود رفته و پس از باز کردن ایمیل مورد نظر گزینه Reset now را زده، رمز جدید خود را وارد کرده و گزینه confirm را بزنید.

– در این بخش روی گزینه Reset Password کلیک کنید تا رمز اپل آیدی شما تغییر یابد.

– حال در صورتی که Answer security questions را انتخاب کرده باشید در ابتدا تاریخ تولد خود را وارد و Continue را انتخاب نمایید.

– به دو سوال امنیتی که در فرآیند ساخت اکانت وارد کردید، پاسخ داده و مجددا Continue را بزنید.

– اگر پاسخ ها را به درستی وارد کرده باشید می توانید پسورد جدید خود را وارد کرده، گزینه confirm را فشرده و پس از زدن گزینه Reset Password فرآیند تکمیل شده است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا