هاست پرسرعت
تکنولوژی

افشای مشخصات شیائومی پد 6 و پد 6 پرو پیش از رونمایی رسمی

افشای مشخصات شیائومی پد 6 و پد 6 پرو پیش از رونمایی رسمی

شیائومی پد 5 و پد 5 پرو در سال 2021 عرضه شدند و جان تازه‌ای به خط تولید تبلت شیائومی بخشیدند. از آن زمان به بعد شاهد عرضه مدل‌های دیگری مانند شیائومی پد 5 پرو 12.4 اینچی و ردمی پد در سال 2022 بودیم و اکنون نیز کمپانی چینی خود را آماده می‌کند تا سه مدل جدید را به ویترین تبلت‌های خود اضافه کند. اما پیش از اینکه شیائومی بخواهد تبلت‌های جدیدش را به صورت رسمی معرفی کند، یکی از منابع افشاگر مطرح صنعت موبایل با نام Digital Chat Station وارد عمل شده و جزئیات مربوط به شیائومی پد 6 و پد 6 پرو را فاش ساخته است.

شیائومی پد 5

هر دو تبلت شیائومی پد 6 و پد 6 پرو مجهز به نمایشگر 11 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل بوده و نرخ تازه‌سازی آن‌ها نیز به ترتیب برابر 120 و 144 هرتز خواهد بود. پنل نمایشگر این تبلت‌ها از +HDR10 و دالبی ویژن نیز پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی پد 6 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 870 نیرو خواهد گرفت، در حالی که انتظار می‌رود مدل پیشرفته‌تر شیائومی پد 6 پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی باشد. همچنین انتظار می‌رود هر دو تبلت دارای اسکنر اثر انگشت و شارژ سریع 67 وات باشند.

به هر حال زمان زیادی تا رونمایی از تبلت‌های جدید شیائومی باقی نمانده و مطمئناً در روزها و هفته‌های آتی نیز شاهد افشای اطلاعات بیشتری از این محصولات خواهیم بود. پس در روزهای آینده نیز حتماً با بخش اخبار دیجی رو همراه بوده و آخرین خبرهای صنعت موبایل را دنبال کنید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا