هاست پرسرعت
تکنولوژی

انتشار آپدیت اندروید 13 (One UI 5) برای گلکسی F23 شروع شد

انتشار آپدیت اندروید 13 (One UI 5) برای گلکسی F23 شروع شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سامسونگ هفته گذشته به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را برای گلکسی اف 22 منتشر کرد و اکنون نوبت به گلکسی اف 23 (Galaxy F23) رسیده است تا جدیدترین نسخه اندروید و پوسته سفارشی سامسونگ را دریافت کند.

به‌روزرسانی One UI 5 سامسونگ که برای گلکسی اف 23 عرضه شده، دارای نسخه سیستم عامل E236BXXU1BVL1 است و نیاز به دانلود حدود 2.7 گیگابایت دارد. در این نسخه تمامی ویژگی‌های معمول One UI 5 ارائه شده، اما به جای دسامبر 2022، سطح وصله امنیتی اندروید را تا نوامبر 2022 ارتقاء می‌دهد.

عرضه آپدیت One UI 5 برای گلکسی اف 23 در حال حاضر در برخی کشورها مانند هند آغاز شده و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات (Settings) گوشی و سپس مراجعه به بخش Software update در دسترس بودن به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

گلکسی F23

گوشی گلکسی F23 اواخر سال 1401 معرفی شده بود و سیستم عامل اندروید 12 (با رابط کاربری One UI 4.1) را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس است و برای اولین بار در سری گلکسی F، از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 بر روی نمایشگر خود بهره می‌برد. در پشت بدنه یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده و دوربین سلفی هم یک ماژول 8 مگاپیکسلی تک لنزه است. گلکسی اف 23 فایو جی برای پردازش اطلاعات به تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 750G متکی است که در گلکسی ای 52 فایو جی هم از آن استفاده شده بود. این گوشی در دو نسخه با رم‌های 4 و 6 گیگابایت عرضه شده و میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی آن در هر دو نسخه 128 گیگابایت است (قابل ارتقاء به وسیله کارت‌های میکرو اس دی).

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا