هاست پرسرعت
تکنولوژی

انتشار اولین جزئیات از سری «هواوی میت 50» و «هواوی پی 50»

انتشار اولین جزئیات از سری «هواوی میت 50» و «هواوی پی 50»

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سری هواوی میت 50 چند ماه قبل معرفی شده و انتظار نمی‌رود جانشین آن تا قبل از سپتامبر 2023 (شهریور 1402) وارد بازار شود. با این حال، برخی جزئیات سری جدید از پرچمدارهای هواوی از هم اکنون منتشر شده و بنا به ادعای یکی از منابع افشاگر صنعت موبایل، سری هواوی میت 60 (Huawei Mate 60) به پردازنده کوالکام مجهز بوده و طبق معمول فقط اتصال 4G را پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، اطلاعات جالبی نیز در مورد سری هواوی پی (Huawei P60) فاش شده که در ادامه به مرور همه آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

افشاگر شناخته شده صنعت موبایل که با نام کاربری RODENT950@ فعال است، ادعا می‌کند که گوشی‌های سری هواوی میت 60 و هواوی پی 60 از تراشه‌های ساخت کوالکام نیرو خواهند گرفت. طبق گزارش‌ها، سری P60 که قرار است اوایل سال آینده معرفی شود، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 (نسخه 4G) خواهد بود. منبع امروز همچنین مدعی شده که محصولات سری P60 به زودی وارد مرحله تولید انبوه خواهند شد.

رندر هواوی پی 60
تصویر فاش شده از هواوی پی 60

در مورد سری میت 60 نیز گفته می‌شود که به تراشه پردازشی با شماره مدل SM8525 مجهز خواهد بود که احتمالاً نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 است. با این حال، همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، سری میت 60 به این زودی‌ها وارد بازار نخواهد شد.

گزارش اخیر برخی مشخصات و جزئیات طراحی نسخه استاندارد هواوی پی 60 را نیز فاش کرده است. بر این اساس، انتظار می‌رود این گوشی دارای لنزی با دیافراگم متغیر باشد که اولین بار در سری میت 50 معرفی شده بود. این دوربین احتمالاً با یک سنسور تله فوتو ارتقا یافته 64 مگاپیکسلی همراه خواهد شد.

در جلوی بدنه احتمالاً شاهد دوربین سلفی دوگانه خواهیم بود که در یک بریدگی کپسولی شکل قرار گرفته‌اند. در خصوص سبک طراحی پنل پشتی هم انتظار می‌رود هواوی پی 60 دارای همان ماژول‌های دایره‌ای دوقلوی مشهور هواوی باشد که در دایره بالا، دو سنسور بزرگ و در پایینی هم یک سنسور کمکی به همراه فلاش LED قرار می‌گیرد.

مطمئناً سری P60 علاوه بر مدل استاندارد، شامل چندین مدل دیگر هم خواهد بود که هنوز جزئیاتی در مورد آن‌ها نداریم. هواوی نیز فعلاً به طور رسمی جزئیاتی در مورد سری آینده پرچمدارهای خود ارائه نکرده و برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر باید منتظر روزها و هفته‌های آتی باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا