هاست پرسرعت
تکنولوژی

انتشار ویدیوی 360 درجه و تصویری باکیفیت از گوگل پیکسل فولد [تماشا کنید]

انتشار ویدیوی 360 درجه و تصویری باکیفیت از گوگل پیکسل فولد [تماشا کنید]

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

اخیراً گوشی معرفی نشده گوگل پیکسل فولد (Google Pixel Fold) با اسم رمز «Felix» در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) ظاهر شده است. تصاویر رندر شده این گوشی هم ماه گذشته منتشر شده بود و با این حساب به نظر می‌رسد کم کم باید خود را منتظر رونمایی رسمی این محصول مورد انتظار کنیم. امروز هم استیو همرستوفر، یکی از منابع قابل اعتماد صنعت موبایل که با نام مستعار Onleaks در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، ویدیویی 360 درجه و بسیار باکیفیت از پیکسل فولد را به همراه یک تصویر از آن منتشر کرده است. این تصویر و ویدیو کاملاً با رندرهای قبلی فاش شده از پیکسل فولد مطابقت دارند، با این حال، این بار اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات گوشی نیز منتشر شده است. با دیجی رو همراه باشید.

گوگل پیکسل فولد نیز مانند سامسونگ گلکسی زد فولد 4، هواوی میت ایکس اس 2 و اوپو فایند ان، یک گوشی تاشو افقی است. این گوشی همانند محصول اوپو یک دستگاه فشرده و کاملاً جمع‌وجور به نظر می‌رسد، با این حال هم نمایشگر داخلی و هم نمایشگر خارجی آن نسبت تصویر پهن‌تری دارند. در هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی یک حفره در قسمت بالا و مرکز دیده می‌شود که محلی برای تعبیه دوربین سلفی است. در ضمن، حاشیه‌های اطراف نمایشگر داخلی کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسند.

در پنل پشتی یک ماژول دوربین افقی به سبک گوشی‌های سری پیکسل دیده می‌شود که دو سنسور اصلی و بزرگ آن در یک بریدگی قرص شکل و سنسور اضافی به همراه فلاش LED در خارج از آن قرار دارد. در تصاویر می‌توان یک سینی سیم کارت و یک پورت USB-C را به ترتیب در پایین صفحه نمایش خارجی و داخلی مشاهده کرد. همچنین در هر دو لبه بالا و پایین خروجی‌های صدای بلندگو تعبیه شده‌اند که تشکیل یک سیستم استریو را می‌دهند.

گوگل پیکسل فولد
*برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

در گزارش امروز آمده است که گوگل پیکسل فولد دارای صفحه نمایش داخلی 7.69 اینچی و صفحه نمایش خارجی 5.79 اینچی خواهد بود. از نظر اندازه نیز ابعاد بدنه برابر 158.7 در 139.7 در 5.7 میلی‌متر (با احتساب برآمدگی 8.3 میلی متری دوربین پشتی ذکر شده است. این گوشی تاشو در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد و تصویر و ویدیوی فاش شده از آن می‌توان هر دو رنگ را دید. Onleaks سابقه خوبی از افشای اطلاعات گوشی‌های معرفی نشده دارد و از این رو احتمال زیادی وجود دارد که تصاویر رندر شده نشان دهنده همان محصول نهایی باشند. هر چند که هنوز برای قضاوت خیلی زود است.

در مورد مشخصات اصلی دستگاه نیز باید گفت طبق گزارش‌ها، گوگل پیکسل فولد از تراشه اختصاصی گوگل با نام تنسور G2 همراه با حافظه رم 12 گیگابایتی بهره خواهد برد. همچنین، شایعه شده که صفحه نمایش داخلی دارای وضوح 1840 در 2208 پیکسل، حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا