هاست پرسرعت
تکنولوژی

اولین اطلاعات فاش شده از گوگل پیکسل 8؛ پیشرفت دوربین ادامه دارد

اولین اطلاعات فاش شده از گوگل پیکسل 8؛ پیشرفت دوربین ادامه دارد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

گوشی‌های سری پیکسل گوگل جزو اولین گوشی‌هایی بودند که از عکاسی +HDR پشتیبانی می‌کردند و گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد با سری پیکسل 8 یک گام رو به جلوی دیگر در زمینه کیفیت دوربین بردارد.

به گفته کوبا وویچیچوفسکی (Kuba Wojciechowski)، کد منبعی که در برنامه Google Camera Go کشف شده، نشان می‌دهد که پیکسل‌های سال 2023 دارای ویژگی Staggered HDR خواهند بود؛ شیوه‌ای از عکاسی که به سنسور دوربین اجازه می‌دهد تا نوردهی‌های مختلف را به طور همزمان از سوژه و یا صحنه ثبت کند.

در حال حاضر، گوگل از حسگرهای ایزوسل GN1 شرکت سامسونگ در سری پیکسل 7 استفاده می‌کند، اما تراشه دوربین سامسونگ از Staggered HDR پشتیبانی نمی‌کند. از همین رو انتظار داریم گوشی‌های پیکسل 8 دارای سنسور ایزوسل GN2 باشند، که از آخرین پیشرفت‌ها در زمینه عکاسی با محدوده دینامیکی بالا برخوردار است.

پیکسل 7

Staggered HDR بهتر از HDR معمولی است زیرا در زمان کوتاه‌تری به همان افکت مورد نظر می‌رسد و در نتیجه دیگر شاهد تاری تصویر که در صورت حرکت دستگاه و لرزش دست در هنگام عکس‌برداری رخ می‌دهد، نخواهیم بود.

در کد منبع برنامه Google Camera Go همچنین به وجود دستگاهی به نام Pixel Tangor Pro اشاره شده که در اصل یک نسخه حرفه‌ای از تبلت پیکسل است. گوگل هنوز هیچ تبلتی را  با برند پیکسل عرضه نکرده و ممکن است در آینده نزدیک نه تنها یک، بلکه شاهد عرضه دو تبلت از سوی این غول دنیای فناوری باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا