هاست پرسرعت
تکنولوژی

اولین عکس‌های واقعی از «وان پلاس نورد سی ای 3» منتشر شدند

اولین عکس‌های واقعی از «وان پلاس نورد سی ای 3» منتشر شدند

انتظار می‌رود وان پلاس امسال گوشی هوشمند مقرون به صرفه نورد سی ای 3 (Nord CE 3) را روانه بازار کند و تاکنون نیز برخی مشخصات و تصاویر رندر شده این محصول که ظاهراً رسمی هستند، به بیرون درز کرده است. اما امروز برای اولین بار شاهد انتشار عکس‌های واقعی از این گوشی هستیم که طرح‌های رندر شده قبلی را تایید کرده و محصول جدید وان پلاس را از تمامی زوایا به تصویر می‌کشند. با دیجی رو همراه باشید.

وان پلاس نورد سی ای 3

این عکس‌ها وجود روکش براق کروم مانند در پشت بدنه و چارچوبی با رنگ سبز مات را نشان می‌دهند که دکمه پاور نیز در سمت راست بدنه تعبیه شده است. گفتنی است که دکمه پاور نورد سی ای 3 به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد و این اصلاً تعجب‌آور نیست، چرا که پیش از این شایعاتی شنیده بودیم مبنی بر اینکه وان پلاس در این گوشی از یک پنل 6.7 اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده کرده و با توجه به IPS LCD بودن نمایشگر نمی‌توان اسکنر اثر انگشت را زیر آن قرار داد. به نظر می‌رسد این مورد یکی از افت‌هایی است که نورد سی ای 3 نسبت به مدل نسل فعلی داشته، زیرا نورد سی ای 2 مجهز به صفحه نمایش اولد است.

وان پلاس نورد سی ای 3

از دیگر اطلاعاتی که توسط این عکس‌ها تأیید شده‌اند، وجود حلقه‌های دوربین در پشت بدنه و حفره دوربین سلفی در قسمت مرکز و بالای نمایشگر است. در مورد حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم باید گفت تنها حاشیه پایینی کمی ضخیم است و در سایر بخش‌ها هیچ فاصله قابل توجهی بین صفحه نمایش و چارچوب گوشی دیده نمی‌شود.

بر اساس آنچه که تاکنون شنیده‌ایم، وان پلاس نورد سی ای 3 مجهز به تراشه پردازشی میان‌رده اسنپدراگون 695، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 67 وات خواهد بود. بنابراین، ظاهراً پردازنده نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که با افت همراه بوده،‌ چرا که تراشه دیمنسیتی 900 مدل فعلی به مراتب قدرتمندتر از اسنپدراگون 695 است و حتی از فیلمبرداری 4K هم پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس نورد سی ای 3

با تمام این پیشرفت‌ها و افت‌هایی که اشاره کردیم، اکنون بسیار کنجکاو هستیم ببینیم وان پلاس چه برچسب قیمتی را برای این گوشی مقرون به صرفه خود در نظر می‌گیرد. مطمئناً اگر قیمت با کاهش قابل توجهی روبرو شده باشد، تمامی کاستی‌ها نسبت به نسل فعلی را می‌توان توجیه کرد اما در غیر این صورت شاید بتوان گفت وان پلاس نورد سی ای 2 همچنان گزینه بهتری خواهد بود! انتظار می‌رود نورد سی ای 3 در ماه ژوئیه (اوایل تابستان 1402) معرفی شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا