هاست پرسرعت
تکنولوژی

ایرانگرد؛ ابزار همه‌جانبه برای یک سفر تمام عیار

ایرانگرد؛ ابزار همه‌جانبه برای یک سفر تمام عیار

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

برنامه‌ریزی برای سفر از مرحلهٔ انتخاب مقصد تا چگونگی رفتن و رزرو اقامتگاه، مثلثی از برنامه سفر است که گاهی مدت زیادی را صرف آن می‌کنیم. غافل از اینکه همیشه راه‌های میانبری برای رسیدن به هدف و  تکمیل این مثلث وجود دارد. راهی که دغدغه‌های ما را برای برنامه‌ریزی به حداقل می‌رساند و سال‌هاست در کشورهای مختلف، امتحان خود را پس داده و حالا نمونهٔ داخلی آن یک مجموعهٔ کامل برای ایران‌گردی را در اختیار شما قرار می‌دهد! این میان‌بر همان ایرانگرد است؛ پلتفرمی که سه ضلع مثلث در آن وجود دارد! در کنار این مجموعه، یک مجلهٔ سفر هم طراحی شده که صفر تا صد آنچه که در سفرهای مختلف به آن نیاز دارید؛ از چک لیست سفر تا آشنایی با آداب‌و‌رسوم مناطق مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ایرانگرد، پلتفرمی مقصد محور

ما در ایران‌گرد صفر تا صد یک سفر رویایی را پیش‌رو شما می‌گذاریم! حتی اینکه به کجا سفر کنید؛ یعنی فقط کافی‌ست قصد سفر داشته باشید تا این سه سوال در ذهن شما روشن شود:

به کجا؟ چگونه؟ چطور؟

ایرانگرد یک پلتفرم مقصد محور است؛ یعنی از زمان انتخاب مقصد به کمک شما می‌آید. همه اطلاعاتی که برای سفر نیاز دارید به‌صورت یک‌جا، پیش چشمان شما قرار می‌گیرد؛ از انتخاب مقصد تا وسیله حمل و نقل مناسب و اقامتگاهی که لذت سفر را به جان شما بچشاند!

این یعنی قرار نیست برای برنامه سفر خود، مرجع‌های مختلف را جستجو کرده و اطلاعات لازم برای سفر را جمع کنید!

این پلتفرم هر آن چیزی که می‌خواهید را در قالب یک مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد و برای هر مقصد یا جاذبه‌ای که انتخاب می‌کنید، حتی لازم نیست به صفحه جدید بروید، صفر تا صد اطلاعات مقصد مورد نظر شما به علاوه معرفی تور داخلی و اقامتگاه در همین صفحه نمایش داده می‌شود.

ایرانگرد؛ ابزار همه‌جانبه برای یک سفر تمام عیار

پلتفرم ایرانگرد چگونه کار می‌کند؟

در این پلتفرم در هر فصلی که باشیم مقاصد مختلف و مناسب آن را به شما معرفی می‌کند، بعد از اینکه شهر یا جاذبهٔ مورد نظر خود را انتخاب کردید، حالا نوبت به سوال دوم می‌رسد، اینکه چگونه به مقصد انتخابی خود سفر کنید؟ در این پلتفرم راه‌های دسترسی به هر شهر یا جاذبه معرفی شده، ضمن اینکه تمام تورهای گردشگری و اقامتگاه‌های موجود در همان مقصد را می‌توانید مشاهده کنید. حالا انتخاب با شماست؛

می‌خواهید خودتان سفر کنید؟

راهنمای تمام‌وکمال برای سفر را در اختیار شما قرار می‌دهیم. حتی اگر قصد طبیعت‌گردی و رفتن به جاهای بکر را داشته باشید؛ قبل از رفتن باید از زیروبم مقصد خود باخبر شود. در شهرگردی‌ها هم شما را با جاذبه‌های دیدنی هر شهر، بهترین زمان سفر، اقامتگاه‌ها و نکات مهمی که برای رفتن نیاز آشنا خواهیم کرد.

می‌خواهید از تورهای گردشگری استفاده کنید؟

در این پلتفرم تمامی تورها بدون واسطه به شما معرفی می‌شوند و می‌توانید بدون دغدغه برای برنامه‌ریزی، صفر تا صد کار را به خدمات گردشگری بسپارید و خاطره خوبی از سفر برای خود باقی بگذارید.

ما به ضلع سوم سفر شما هم فکر کرده‌ایم؛ یعنی اقامت در سفر!

اگر طبیعت‌گرد باشید، اطلاعات کاملی از مناطق و جاذبه‌های مختلف و بهترین جاهای کمپینگ را در اختیارتان قرار می‌دهیم و اقامتگاه‌های اطراف را هم به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر هم قصد گشت‌وگذار در دل شهر و طبیعت را دارید و خودتان برنامه‌ریزی سفر را به‌عهده گرفته‌اید، اقامتگاه‌های مختلف شامل هتل، سوئیت، خانه‌های بومگردی، ویلا و غیره را به شما معرفی می‌کنیم.

با انتخاب تورهای معرفی شده در پلتفرم هم که مجموعه کاملی از سفر را در اختیار خواهید داشت!

چرا با ایرانگرد سفر کنیم؟

ویژگی‌هایی که تا الان در مورد این پلتفرم گفتیم فقط بخشی از ماجرا و معرفی این پلتفرم است. حالا سوال اینجاست که چرا در بین گزینه‌های برای سفر سراغ ایرانگرد برویم؟

برای پاسخ لیستی از مزایای پلتفرم را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • پلتفرمی مقصد محور با اطلاع جامع و کامل برای برنامه‌ریزی سفر است و شما را از مرجع‌های دیگر برای برنامه‌ریزی و دریافت خدمات سفر بی‌نیاز می‌کند.
  • همه آنچه که قبل از سفر به یک مقصد می‌خواهید بدانید، مثل معرفی تور، اجاره ویلا یا اقامتگاه و اطلاعات مورد نیاز در مورد مقصد در یک صفحه به شما نمایش داده می‌شود.
  • از طریق این پلتفرم می‌توانید با استفاده از اطلاعات هر مقصد خودتان سفر طراحی و برای آن برنامه‌ریزی کنید یا از خدمات تورهای گردشگری بهره‌مند شوید.
  • تمامی تورهای معرفی شده در سایت ایرانگرد با حضور راهنمایان رسمی سازمان گردشگری برگزار می‌شوند
  • با انتخاب تور قرار نیست، هزینه اضافی بپردازید و تمامی آن‌ها بدون واسطه معرفی می‌شوند.
  • تنها پلتفرم داخلی‌ست که مثلث سفر شما از انتخاب مقصد تا نحوه رفتن و اقامتگاه را به‌صورت یکجا و همان زمان با انتخاب مقصد در یک صفحه به شما نمایش می‌دهد.

ایرانگرد؛ ابزار همه‌جانبه برای یک سفر تمام عیار

در مجلهٔ ایرانگرد چه خبر است؟

این پلتفرم برای برنامه‌ریزی سفر به کمک شما می‌آید اما اگر سفر برو باشید، حتماً می‌دانید که هر چقدر اطلاعات بیشتری داشته باشید، از سفر خود نهایت لذت را خواهید برد. ما در مجلهٔ علاوه‌بر مقاصد، سراغ این بخش از گشت‌و‌گذار در سفر رفته‌ایم.

در مجله ایرانگردی می‌توانید:

  • بهترین هتل‌ها و رستوران‌های هر شهر را ببینید
  • با سوغاتی و صنایع دستی در شهرهای مختلف آشنا شوید
  • کمی شکم‌گردی کرده و غذاهای محلی را بشناسید
  • با خواندن سفرنامه، کمی در خیال خود به مقاصد جدید بروید
  • مقاصد مختلف از طبیعت‌گردی تا تاریخ‌گردی را به‌صورت موضوعی پیدا کنید
  • سری به آداب‌و‌رسوم مختلف در شهرهای ایران بزنید
  • با شهر و روستاهای کمتر شناخته شده، آشنا شوید
  • به اماکن تفریحی در شهرهای مختلف ایران بروید
  • از چک لیست سفر و آنچه که باید همراه خود داشته باشید، با خبر شوید!

و هزار و یک اطلاعات ریز و درشتی که در سفرهای مختلف به‌کار شما می‌آید و در کیفیت آن تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

در ایرانگرد همراه شما هستیم تا برنامه‌ریزی سفر و هر آنچه به برای مسافرت نیاز دارید را در یک پلک برهم زدن پیدا کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا