هاست پرسرعت
تکنولوژی

ایسوس راگ فون 7D در نتایج تست Geekbench لیست شد

ایسوس راگ فون 7D در نتایج تست Geekbench لیست شد

ایسوس تیر ماه سال جاری سری راگ فون 6 را با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرد و دو ماه بعد نیز گوشی‌های گیمینگ راگ فون 6D و راگ فون 6D آلتیمیت را با پردازنده رونمایی نمود که این بار از پردازنده دیمنسیتی 9000 پلاس از محصولات مدیاتک استفاده می‌کردند. اکنون، با ورود به سال جدید میلادی این برند در حال آماده شدن برای معرفی جانشین سری راگ فون 6 است که مطابق انتظار راگ فون 7 نام خواهد داشت. طبق اطلاعاتی که اخیراً فاش شده، سری آینده راگ فون شامل سه گوشی راگ فون 7، راگ فون 7 آلتیمیت و راگ فون 7D خواهد بود.

در حالی که تاریخ عرضه گوشی‌های سری راگ فون 7 هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما به تازگی در نتایج تست‌های بنچمارک ظاهر شده‌اند که می‌تواند نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن‌ها باشد. یکی از مدل‌های این سری، یعنی راگ فون 7D به تازگی در Geekbench ظاهر شده و به همین واسطه برخی مشخصات کلیدی آن لو رفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

ایسوس راگ فون 6D
ایسوس راگ فون 6D

مشخصات فاش شده ایسوس راگ فون 7D

طبق لیستی که Geekbench منتشر کرده، گوشی هوشمند ایسوس راگ فون 7D با شماره مدل AI2205_D دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که در حال حاضر قدرتمندترین تراشه پردازشی کوالکام محسوب می‌شود. علاوه بر این، گوشی جدید تا 16 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. از نظر نرم افزاری نیز راگ فون 6D با سیستم عامل اندروید 13 از جعبه خارج خواهد شد که البته جای تعجبی هم ندارد. شایان ذکر است که در تست Geekbench، این گوشی توانسته امتیاز 2012 و 5697 را به ترتیب در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کند. در حال حاضر، این‌ها تنها جزئیاتی هستند که توسط بنچمارک مذکور از گوشی ایسوس راگ فون 7D ارائه شده است.

نتایج تست ایسوس راگ فون 7D

گفتنی است که چند روز پیش هم مشخصات سری راگ فون 7 توسط وب‌سایت TheTechOutlook فاش شد. طبق این گزارش، گوشی‌های سری راگ فون 7 دارای سیستم عامل اندروید 13 هستند و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برند. علاوه بر این، در این گزارش اشاره شده که نسخه استاندارد این سری با 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، راگ فون 7 آلتیمیت دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین، بنا به شنیده‌ها می‌توان انتظار داشت که هر سه گوشی مجهز به صفحه نمایش امولد با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز باشند.

سایر جزئیات سری راگ فون 7 مانند اندازه صفحه نمایش، مشخصات دوربین و اطلاعات باتری در حال حاضر نامشخص است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که سری مذکور در سه ماهه سوم سال 2023 معرفی خواهد شد. پس با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی، می‌توان انتظار داشت که در روزهای آتی اطلاعات و گزارش‌های زیادی در خصوص محصولات جدید ایسوس منتشر شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا