هاست پرسرعت
تکنولوژی

ایلان ماسک تا انتهای سال 2023 از مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کند

ایلان ماسک تا انتهای سال 2023 از مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کند

ایلان ماسک سال گذشته توییتر را خرید و در حال حاضر مدیرعامل این شرکت است، اما اخیراً خبرهای زیادی در خصوص کناره‌گیری وی از سمت مدیرعاملی به گوش رسیده و به نظر می‌رسد به زودی این اتفاق خواهد افتاد. آقای ماسک در اجلاس دولت جهانی در دبی از طریق ارتباط ویدیویی به سخنرانی پرداخت و گفت که باید “سازمان را تثبیت کند” و “اطمینان حاصل شود که در یک وضعیت سالم مالی قرار دارد”. وی افزود: پس از آن، او احتمالاً شخص دیگری را برای مدیریت شرکت پیدا خواهد کرد.

این اولین بار نیست که می‌شنویم ماسک به عنوان فردی که ادعای دفاع از آزادی بیان دارد، از مقام اجرایی ارشد در توییتر کناره‌گیری خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد اکنون یک جدول زمانی بالقوه داریم. به گفته برخی منابع، این میلیاردر در گفتگو با بلومبرگ مدعی شده که به شکل فعالانه به دنبال فردی است که مدیر عامل توییتر شود و انتظار می‌رود این انتقال تا پایان سال اتفاق بیفتد. عدم حضور ماسک در تسلا برخی از سرمایه‌گذاران این شرکت خودروهای الکتریکی را عصبی کرده است. البته، ماسک نیز به نوبه خود گفته که اسپیس ایکس و تسلا در مقایسه با سه تا پنج سال پیش، اکنون نیاز کمتری به حضور وی در سمت مدیریتی دارند.

ایلان ماسک

ایلان ماسک در جریان گفتگوی ویدیویی با وزیر امور کابینه امارات، توییتر را «یک استارتاپ برعکس» خواند. به گفته او، شبکه اجتماعی هنوز به کار زیادی نیاز دارند تا “در یک موقعیت باثبات” قرار گیرند. او در حال حاضر با شش ساعت خواب در روز، تمام هفته را مشغول کار است و آرزو دارد که بتواند «فقط 80 ساعت در هفته کار کند»!

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا